nedeľa, 15. júna 2014

TMI - Too Much Information Tag!!!

Moho zahraničných booktuberov už robilo TMI tag a mne sa moc páčil, tak som si povedala prečo nie :).

1. Čo máš práve oblečené? Čierne tepláky a knihomoľské tričko :)
2. Si zamilovaná? Nie :)
3. Zažila si už niekedy príšerný rozchod? Nie
4. Koľko meriaš? 166 centi
5. Koľko vážiš? Po prvé netuším a po druhé veľa, tak to nechcite vedieť.
6. Máš nejaké tetovanie? Nie, ale mám ich hneď niekoľko v pláne.
7. Nejaký piercing? Nie, moc sa mi nepáčia.
8. OTP - one true pairing (obľúbená seriálová/knižná dvojica) Shamy! Sheldon a Amy z TBBT sú skvelí, ďalej Damon & Elena, Clarke & Bellamy (keby to tak bolo)....
9. Obľúbené seriály The 100, The Vampire Diaries, Hart of Dixie, Arrow....
10. Obľúbená kapela 30 Seconds to Mars, Nirvana, Bastille, Imagine Dragons, The Pretty Reckless, Paramore....
11. Niečo čo ti chýba? Štipka normálnosti :D.
12. Obľúbená pieseň? Warrior od Demi Lovato
13. Koľko máš rokov? 18
14. Znamenie v zverokruhu? Škorpión
15. Vlastnosť, ktorú si všímaš voči potenciálnemu partnerovi? Inteligencia a úprimnosť
16. Obľúbený citát alebo hláška? Čítanie je snívanie s otvorenými očami.
17. Obľúbení herci? James Franco, Jennifer Lawrence, Lily Collins, Sandra Bullock, Josh Hutcherson...
18. Obľúbená farba? Čierna a červená
19. Hlasná alebo tichá hudba (hlasitosť)? Nahlas! Milujem, keď si môžem pustiť hudbu na plné gule!
20. Čo robíš keď si smutná? Premýšľam, počúvam hudbu alebo čítam.
21. Ako dlho ti trvá sprcha? Taká rýchla asi 5-7 minút a keď si umývam vlasy, tak približne 20-25.
22. Ako dlho ti ráno trvá nachystať sa? Väčšinou to stíham veľmi rýchlo, asi tak pol hodinka najviac.
23. Bila si sa niekedy? So sestrou sme to praktizovali pravidelne, rovnako aj s bratrancami. A pár spolužiakov si odnieslo facku v priebehu základky. Teraz len tajne snívam, ako by som doriadila dve spolužiačky...
24. Nadchne ťa...? Úsmev, úprimnosť...
25. Vytočí ťa...? Mľaskanie, bléé.
26. Dôvod prečo si si spravila kanál na Youtube? Ani neviem, ale predtým sme mali pár videí s Nín, tak som sa rozhodla v tom pokračovať.
27. Fóbie? Nenávidím hady!
28. Kedy si naposledy plakala? Minulý týždeň pri čítaní Radšej nikdy som mala slzy v očiach :).
29. Kedy si naposledy niekomu povedala ľúbim ťa? Netuším :). Asi mamči...
30. Význam tvojho mena na Bloggeri? Keďže sa volám Kristína, tak nejakým štýlom vzniklo Christine.
31. Ktorú knihu si naposledy čítala? Škaredí of Scotta Westerfelda
32. Ktorú knihu momentálne čítaš? Som bosorka od Vity Jamborovej
33. Ktorý seriál si naposledy pozerala? The 100 vo štvrtok poobede.
34. Posledná osoba, s ktorou si sa rozprávala? S Marou z blogu Knižné nebo cez Skype.
35. Vzťah medzi tebou a osobou, s ktorou si sa rozprávala? Bláznivá kamarátka, s ktorou fungujeme na rovnakej vlnovej dĺžke.
36. Obľúbené jedlo? Špagety a zmrzlina
37. Ktoré miesto chceš navštíviť? Londýn, Paríž, New York, Seattle, Štokholm, Oslo, Kodaň...
38. Posledné miesto, ktoré si navštívila? Žabeň a Ostrave, kde som bola v piatok a v sobotu.
39. Máš "crush" (niekoho, kto sa ti páči a ja neviem ako to preložiť)? Mám :)
40. Kedy si naposledy niekoho pobozkala? Včera večer asi 15 ľudí na líce, keď sme sa lúčili.
41. Koho si naposledy urazila? Keby ja vedela, nehovoria mi o tom...
42. Obľúbená príchuť alebo sladké? Čokoláda a zmrzlina :3
43. Na ako hudobnom nástroji hráš? Hrávala som na harmonike, ale to už je dávna história a teraz si radšej spievam...
44. Obľúbený šperk, resp. bižutéria? Náušnice s ostňami
45. Posledný šport, ktorý si hrala? Volejbal so sestrou vo štvrtok večer
46. Posledná pieseň, ktorú si spievala? Cups z filmu Pitch Perfect
47. Obľúbená rozbeh konverzácie (favourite chat up line)? Keď chcem niekoho rozosmiať pošlem mu svoju fotku s jedným bláznivým výrazom.
48. Použila si ho niekedy? Áno :)
49. Kedy si naposledy niekým bola von? Včera v Žabni s Nin :).
50. Koho označíš? Označujem Maru, Maťu, Domča, Zet, Kristy, Naty a Majku! Ale pokojne si ho spravte aj všetci ostatní :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára