piatok, 20. júna 2014

Štedrosť knižnice #19


Toto meme usporiada Maťa

Povedzme si to takto. Tých kníh, ktoré mám doma a nachádzajú sa v štádiu nečítania, je veľa. Ale tieto nádhery som tam proste nemohla nechať, však by mi ich niekto vyfúkol. A ďakujem tej tetuške, ktorá mi otvorila zamknuté oddelenie.



J. R. Wardová - Chamtivosť
Na Padlých anjelov mám zálusk už dlhšie. A konečne som sa k nim dostala.

Brandon Sanderson - Ritmatik
Ďalší dôkaz o tom, že naša knižnice je úžasná, pretože Ritmatika majú už dva mesiaca po vydaní a ja sa môžem realizovať.

Ransom Riggs - Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej
Viete ako dlho slintám nad touto knihou? A niekto šikovný ju vrátil práve vtedy, keď som si šla po preukaz, takže som to v tom momente skonfiškovala.


To je všetko, vidíme sa cez víkend pre ďalšom článku ;).

9 komentárov:

  1. Ja som už pekne dlho nebola v knižnici, čo je u mňa dosť čudné, pretože ja patrím k najčastejším návštevníkom :D. Asi by som to mala prehodnotiť... No len ja mám takú úchylku, že knihy čo milujem chcem mať doma na svojej poličke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ehm ja som tam tuším tento pondelok našla Iba jeden rok a to som kukala, že what :3 a ešte som si zobrala P.S. Milujem ťa :) to boli proste jedny z kníh, ktoré som checla strašne dlho :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To som nevedela, že Domov je aj v slovenčine. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé knížky, na Sirotčinec se taky chystám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domov slečny Peregrinovej sa mi dosť páčilo, aj keď už ku koncu to bolo na môj vkus príliš také ehm, sci-fi (???), ale to je len taká malá chybička krásy :) A Padlí anjeli je úplne, úplne, úplne super séria, asi najlepšia o anjeloch (aj keď som o nich toho teda neprečítala veľa) :) Ritmatika už obzerám od jej vydania, ale neviem, neviem, či by to bolo vhodné čítanie pre mňa, no priznám sa, že ma veľmi láka. Uvidím, možno si počkám na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite si ich tam nemohla nechať... Prvé dve by som hneď brala aj ja. Domov pre neobyčajné deti som kedysi začala čítať, ale potom som stratila záložku a nechcelo sa mi hľadať kde som skončila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dnes som si z knižnice tiež doniesla domov Ritmatika :D Ešte som sa do toho nepustila, ale tie kresby sú super :D

    OdpovedaťOdstrániť