pondelok, 16. júna 2014

Mini Unboxing #2

Mini Unboxing už po druhýkrát! Aké knihy mi prišli tentokrát? :D

4 komentáre:

  1. Prečo nemôžeš unboxing proste nafotiť ako normálny ľudia? :D :D Rudú závidím :D Ja mám síce doma celú sériu, jednotku už vyše roka, ale ešte stále som sa k nej nedostala, takže ti závidím, že to máš takto pekne na recenziu a môžeš to čítať dnes :D A teším sa, až mi Nesba dáš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja inak tiež nechápem, čo to všetci majú s tými videami :D Nenatočila by som video, ani keby mi chceli ublížiť :D ja radšej fotky robím :D :D

      Odstrániť
  2. Nemôžem ho nafotiť, lebo som lenivá :) Takto prídem domov, sadnem za notebook nahrám video, ktoré má tri minúty a je to :D. A aspoň vás naučím pozerať videá :D. Možno to raz aj nafotím :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé Ruda jako rubín chcem aj ja :D Keď ja sa bojím tej Češtiny... ešte som nečítala knihu v Češtine, ale raz to určite skúsim :D:

    OdpovedaťOdstrániť