pondelok, 30. júna 2014

Mesačná chvastačka - jún 2014

Toto meme usporiada Judit


Začnem takto, na jún som plánovala veľmi málo kníh a keď už tak najviac 8. Ale vykľulo sa z toho úplne inšie... Veď sa pozrite. :)

4 komentáre:

  1. Super prírastky.. ty to zas stihneš do týždňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tento týždeň asi nie, lebo budem doma veľmi málo ale dám to čo najskôr :D.

      Odstrániť
  2. je to dobré video, ale mohla by si dávať k článku aj fotky.... :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 18 kníh, prepána.:O :D Wau. Horory tiež nie sú veľmi moja šálka kávy a Carrie som nedokázala čítať, ale tak... Hádam sa ti bude páčiť.:)
    Takúto burzu by mohli mať aj v našej knižnici.:D
    Radšej nikdy by som si celkom prečítala a aj Lásku z ulice.:)
    Stratenú nádej mám tiež a teším sa na ňu.:D
    Inak super video, normálne som si ho celé pozrela, čo je u mňa úspech.:D

    OdpovedaťOdstrániť