nedeľa 8. júna 2014

Bloger Tag


Pravidlá :
I. Povedz o sebe 10 vecí
II. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval
III. Nominuj 5 blogerov, ktorí majú menej než 200 čitateľov za deň
IV. Vymysli 10 otázok pre tých, ktorých si nominoval
V. Informuj blogerov, že si ich nominoval 

I. Povedz o sebe 10 vecí
1. Volám sa Kristína, ale všetci ma volajú Kika.
2. Milujem hudbu, či už mať slúchadlá pichnuté v ušiach 24/7 alebo si len tak pospevovať.
3. Knihy čítam úplne všade - v autobuse, v posteli, cez hodinu a v hocijakej polohe, pre mňa za mňa aj hore nohami (ale hore nohami som ja a nie tá kniha.)
4. Milujem vtipy, ich čítanie aj hovorenie. Celkovo ma baví rozosmievať ľudí a roznášať dobrú náladu.
5. Neustále sa usmievam. Ako fakt, idem cez námestie a usmievam sa, potom sa na mňa ľudia dívajú, či som normálna. Ale keď sa mám napríklad usmievať cez pesničku, ktorú spievame tak to nedokážem. 
6. Nemám miesto v poličkách.
7. Mám psa - šteňa, ktorého obľúbená činnosť je skákať do výšky 1,20 m. Volá sa Rony, ale ja ho furt volám Muco.
8. Milujem mačky, ale nemôžem doma mať žiadnu, lebo sestra sa ich bojí. Ale dostanem mačkovú sviečku.
9. Z hudby najviac milujem rock a pop, obľúbená speváčka je Demi Lovato a kapela 30 Seconds to Mars (keby sa našiel nejaký dobrodinec, ktorý mi kúpi na nich lístok budem mu veľmi vďačná.)
10. Milujem kávu a som ju schopná piť na hektolitre.

II. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval
1. Utrácaš veľa peňazí na knihy?
Ani nie. Občas si nejaké kúpim, ale často využívam výpredaje a predpredaje. 
2. Najhoršia kniha akú si kedy čítala?
Buchty švabachom. Asi. Túto knihu som kúpila na odporúčanie a strašne ma nebavila. Dočítala som ju len preto, že je moja. Ale chcem sa jej zbaviť.
3.Obľúbený hudobný žáner?
Nie som veľmi žánrovo založená, ale ja počúvam kvázi všetko. Ale milujem rock, strašne veľmi moc. 
4. Pes alebo mačka?
Mám psa, ktorého zbožňujem a chcem mačku. Jednoducho si neviem vybrať. 
5. Čo by si spravila za 100 000.
Ako teraz neviem, či to je myslené tak, že aby som dostala 100 000 za nejaký čin alebo ako by som ich utratila. No ja nie som veľmi akčný tip, tak neviem čo šialené by som vyviedla aby som ich dostala. Ale minúť by som ich vedela. Zaplatila by som si vodičák, kúpila novú policu, išla do New Yorku atď.
6. Najväčší sen
Ísť do Londýn alebo New Yorku a užiť si to. Proste spontánne sa rozhodnúť a ísť niekam mimo, len tak s batohom na pleciach. 
7. Koľko seriálov sleduješ?
Neskutočné množstvo ale všetky majú teraz pauzu. Takže musím čakať. Ale aspoň mi cez leto pôjde True Blood.
8. Koho by si chcela spoznať zo svetových osobností?
Demi Lovato! To je jedna neskutočne inšpiratívne osobnosť a teším sa na jej knihu, pretože jej hudba je úžasná. 
9. Dovolenka v domovskej krajine alebo v zahraničí?
Určite mimo, aj keď aj Slovensko má čo ponúknuť. To som prešla takmer celé, ale rada by som sa pozrela aj na iné kontinenty. Láka ma India, Egypt, USA, Brazília, Mexiko, UK....
10. Najlepší relax?
Len tak chill so slúchadlami v ušiach a čítaním. 

III. Nominuj 5 blogerov, ktorí majú menej než 200 čitateľov za deň
Nominujem baby Maru, Lelu a Lilu z Knižného neba, ktorým vytvorím otázky čisto pre ne!

IV. Vymysli 10 otázok pre tých, ktorých si nominoval
1. Prídete všetky tri?
2. Ako vás napadlo vytvoriť Knižné nebo?
3. Ktorá z vás je najviac závislá na knihách?
4. Každú z vás baví niečo iné, prečo Lelu detektívky, fantasy a spol, Lilu historické romány a Maru romantika?
5. Ako dlho čítate knihy?
6. Otázka pre Lilu a Lelu, prečo nechcete s Marou točiť videá? Nás ostatných to baví pozerať!
7. Nechceli by ste sa každá podeliť so svojou poličkou?
8. Obľúbená kniha?
9. Obľúbený hudobný žáner?
10. Ktorú krajinu by ste chceli navštíviť?

V. Informuj blogerov, že si ich nominoval 
Sure. :D

Ďakujem Ľubošovi za nomináciu :). 

4 komentáre:

  1. Diefčatá ťa prerazia :D Som rada že som tu bola nápomocná :D Mehehe :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj moja sesternica mala psa, čo sa volal Rony! :D Musela ho ale dať preč, lebo ... akosik to nebol jej pes :D Ty, počuj, nie je to náhodou ten istý? :D
    Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo? Asi nie :D Lebo ten nás je taký dedinský mix, ale je úžasný :3. Ďakujem!

      Odstrániť