sobota, 10. mája 2014

Štedrosť knižnice #18


Toto meme usporiada Maťa

Všetci vieme ako veľmi ma baví chodiť do knižnice. A tento týždeň sa mi podarilo dostať do oboch a z každom som si niečo priniesla. Niežeby som nemala čo čítať, ale nechať to tam nedokážem.


Vita Jamborová - Som bosorka
Najprv som sa dostala do našej obecnej knižnice, kde som šla s cieľom zobrať si túto knihu. Mali a ja sa na ňu už veľmi teším, pretože som sa rozhodla, že si prečítam viac kníh od Vity Jamborovej, pretože Srdcová dáma bola úžasná!

Anežka Szabóová - Modré nebo 2
Prvý diel Modrého neba mám doma už niekoľko rokov. A tú knihu som čítala asi tak 20x a keďže som v knižnici narazila na druhý diel hneď som si ho uchmatla. Len kým sa ja k nej dostanem, lebo už si ju stihla uchmatnúť sestra a po nej si ju zoberie kamarátka.

Jamie Reed - Magická príťažlivosť
Tak na túto novinku som si brúsila zuby už dlhšie, hoci počula o knihe, že jej len priemerná. Uvidíme, ale ja sa teším.

Scott Westerfeld - Škaredí
Séria Škaredí vyšla už pred nejakým časom a čo som počula je to veľmi dobrá kniha. Moc som sa na ňu tešila, tak som si ju hneď zobrala.

Taherah Mafi - Som zlomená
Konečne! Konečne! Konečne! Som nadšená, že som sa k tejto knihe konečne dostala, pretože v knižnici bola furt požičaná.

Toto sú moje knižničné úlovky, dúfam, že sa vám článok páčil a určite mi napíšte, čo ste si uchmatli vy!


3 komentáre:

  1. Som zlomená je absolútne dokonalá kniha, páčila sa mi ešte o čosi viac, než jednotka. Magická príťažlivosť ma vôbec neláka a Škaredí boli podľa mňa tak hrozní, že som ich ani nedočítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta Magická přitažlivost, četla jsem to dneska.. a přeji ti, aby ti ty zuby nevypadly - v průběhu čtení. Tak trochu blbost. Inkubus pro třináctileté! :D Takže.. Good Luck! :) Ale Zlomenou si užij!

    OdpovedaťOdstrániť