piatok, 2. mája 2014

Knižný zraz - 2. mája 2014

A čo takto zraz? Knižné zrazy v ČR prebiehajú úplne bežne. Čitatelia a knižní blogeri sa stretávajú, konverzujú, súťažia atď. A tak sme sa spolu so Zuzkou z Infinity of books rozprávali, že by bolo super spoznať blogerov z nášho okolia - čiže okolia Martina. Tak sa napísali do skupiny, napísali sme ľuďom o ktorých sme vedeli a začali plánovať. Zistenie koľko blogerov sa nachádza v okolí bolo ohromné. Preto sme sa rozhodli stretnúť. Prvé stretnutie, ktoré prebehlo dnes bolo také komornejšie a stretli sme sa len štyri, avšak na leto chystáme väčší zrazu kde dorazia viacerí.

Dnes sme sa mali stretnúť piati ale nakoniec Kristy z blogu krystyblog.blogspot.sk však nakoniec nemohla prísť, tak sme sa stretli štyri. Prvá prišla Mara z Knižného neba, ktorá sa do Martina dotrepala až z Kysúc a keď vystúpila z vlaku bola taká zlatá, pretože tu prišla sama prvýkrát. Samozrejme ďalšia bola Zuzka z infinity-of-books.blogspot.sk, s ktorou sme vymýšľali toto stretko. A nakoniec Natalie z nathalys-reading.blogspot.sk. Samozrejme aj ja, ale mňa poznáte. :D Všetky tieto slečny, ktoré som mala možnosť spoznať sú úplne úžasné a s nimi vzniklo perfektné stretnutie. Všetky sme sa veľmi tešili a celý týždeň sme si písali v spoločnom chate na facebooku. Myslím, že sme si veľmi sadli a reč naozaj nestála, pretože spoločnú tému sme mali furt. 

Najprv sme sa stretli v kaviarni Kesta, ktorá má úžasnú atmosféru aj vďaka knihám, ktoré v nej nájdete. Keď sme sa všetky stretli, vypili a pojedli všetko čo sme objednali, rozhodli sme sa ísť na našu tour de kníhkupectvá. Najprv sme sa vybrali do Martinusu, kde sme strávili takmer polhodinu a každá sme si niečo odniesli a naše peňaženky začali trpieť. Ja som si kúpila Journey to the Centre of th Earth od Jula Verna v angličtine, ktorú som mala vyhliadnutú a už sa teším, kedy si ju prečítam. Potom sme sa vybrali do Prioru, kde je jedno skvelé kníhkupectvo, ktorá má skvelé zľavy. Mara má čo rozprávať a určite sa niekedy v noci pozrite na jej blog, kde nájdete je názor. Tam sme sa naozaj vybláznili, pretože tie zľavy. No ale ja som už všetko čítala alebo to vlastním a tak som si kúpila len jednu knihu a to Vykúp moje srdce od Meg Cabotovej, o ktorej mi rozprávala Mara, že vraj je to dobré. Potom sme sa začali pomaly rozchádzať, pretože Natalie musela ísť domov, Zuzka nás tiež neskôr opustila a nakoniec sme zostali len my dve s Marou, ktorú som odprevadila ku vlaku a šla domov.

Tento zraz bol skvelá a som rada, že sa nám podarilo niečo také zorganizovať. Som rada, že sa mi podarilo stretnúť takéto úžasné slečny a stráviť s nimi takéto krásne popoludnie. Moc sa teším na ďalší zraz, ktorý chystáme a ak sa chcete zúčastniť, neváhajte a príďte! A vám baby veľmi ďakujem, že ste prišli a boli také skvelé!
Na záver ešte fotka, lebo to musí byť :).

11 komentárov:

  1. Bohové ste baby :) Pekný príspevok Kikuš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do akej skupiny ste písali, že som si nevšimla ? Aj ja chcem íísť na zraaaz :D Spravme ďalší :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do tej našej, Knižní blogeri a jejich pravidelní čtenáři :D

      Odstrániť
  4. Ja som zlatí vždy :D Nie len keď vystupujem z vlaku :D :D Si si nevšimla ? :D Bolo skvele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rada že aj na Slovensku sa do knižných zrazov blogerky púšťajú. Dúfam že čoskoro bude niečo aj v mojom meste TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť