sobota 19. apríla 2014

Štedrosť knižnice #17


Toto meme usporiada Maťa Wolf

Konečne som bola po dlhšej dobe v knižnici a už som tam aj niečo našla. Juchúú! A samé dobré kúsky, čo mi len radosť robia. :3

Tak aby som nezdržovala, priniesla som si štyri knihy. Jednu z našej obecnej (samozrejme najprv sme ich boli kúpiť, cca 40 kníh ) a tri z mesta. 


Tatiana Melasová - Tovar
Túto knihu mám z našej obecnej knižnice, lebo keď sme boli pred pár týždňami kupovať knihy mali ju 4 € a tak sme ju vzali. Respektíve ja som ju chcela, moc sa na ňu teším lebo čo som počula je to skvelá kniha.

Gayle Formanová - Ak zostanem
Tak kvôli tejto knihe som sa rozhodla ísť do mesta 15 minút pred tým ako mi šiel autobus. No to bol beh, ale vyplatilo sa. A pani knihovníčky mi museli ale otvoriť detské oddelenie, lebo ja som ju proste musela mať. :3

Ali Cronin - Nikdy nehovor navždy
Nemala som v pláne túto sériu čítať, ale mali ju a tak som si povedala, že vyskúšame.

Saskia Sarginsonová - Dvojčatá
Dvojčatá vyšli v januári vo vydavateľstve Ikar a u nás kúpili hneď tri kópie, tak som si povedala, že vyskúšame.

Toto som si ukoristila ja, ale nič inšie nemali. Mám taký pocit, že už som skoro všetko čítala alebo nič nemajú. Ja som proste nemožná...


3 komentáre:

  1. Tiež mám problém si niečo vybrať z našej knižnici -.-
    Nič tam nemajú nového, a všetko čo tam majú som už čítala, alebo ma to neláka :D
    Inak Ak zostanem je úžasná kniha :) (A aj pokračovanie sa mi strašne páčilo :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dvojčatá mám doma, avšak veľmi ma teda nezaujali :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z těchto knih by mě určitě nejvíc lákala Jestli zůstanu, na tu se moc těším. :-)

    OdpovedaťOdstrániť