RECENZIA: Kateřina Petrusová - Zakázaná přitažlivost

Autor: Kateřina Petrusová
Názov: Zakázaná přitažlivost
Vydavateľstvo: Fragment ČR
Počet strán: 304
Séria: Bavettovi
Hodnotenie na Goodreads: 4.47

Emily Evansová je dcérou senátora. Celý jej život je pod drobnohľadom novinárov a jeden krok vedľa a jej reputácia je preč. Ona sa však búri a preto ujde do New Yorku, jej otec ju však nájde a rozhodne sa jej nájsť ochranku. Henry pracuje pre Roberta Bavettu a jeho security službu. A práve jeho si Emily vyžiada ako svoju ochranku. Je to totiž veľký chlap, ktorý väčšinu žien skôr vystraší, ale ju priťahuje ako taký plyšák. No lenže keď sa niekto začne vyhrážať a k tomu sa pripletie známe slovo na l, začne sa to komplikovať...

Séria Bavettovi je známa mnohým čitateľom. Prvé dva diely Nebezpečná láska a Nepřítel mého nepřítele získali naozaj veľký úspech. Ja som si oba diely zamilovala. Autorka vymyslela skvelý dej a perfektnými postavami. Vždy keď čítam niektorú z týchto kníh užívam si každú vetu. Je to totiž perfektne doplnené vtipom a nebezpečím. Celý príbeh je veľmi premyslený a originálny. Autorka využila naozaj zaujímavé prostredie či zázemie hlavných hrdinov. Dej bol popretkávaný aj smutnými udalosťami, ktoré môžu čitateľa chytiť za srdce. Celkovo bolo skvelé, že dej sa neodohrával len v prostredí New Yorku ale posúval sa ďalej. Tiež to bolo premyslené až do konca, takže v knihe niečo ako hluché miesta nenájdete, práve naopak budete hltať stránku po stránke.

Emily sa mi veľmi páčila, lebo ma odvahu a nedala si skákať po hlave. Práve táto odvaha a nekonvenčnosť ju robí jedinečnou. A celkovo sa mi páčila jej povaha, reakcie, oddanosť či snaha pomôcť. Henry bol proste chlap s veľkým ch. Ako bolo spomínané v knihe ženy sa ho skôr báli, predsa pri takom "hromotlukovi" sa ani nedivím. Ale Emily zaujal. Tiež mohol pôsobiť veľmi jednoducho a všedne, ale naopak mal silnú osobnosť a obrovskú odvahu. To jeho zázemie ma naozaj dostalo, lebo to bolo strašne silné a sumtné a oprosti Emily to bol obrovský rozdiel. Som rada, že autorka zakomponovala aj známe postavy ako Theresu, Johnnyho, Roberta či Jo, ktoré perfektne doplnili dej.

Zakázanú přitažlivosť považujem za plnohodnotné pokračovanie série Bavettovi. Čitateľa pobaví a zaujme nezvyčajným námetom a prostredím. Pre mňa to je jedna najlepších tuzemských kníh a som rada, že tieto knihy sa dostali aj na Slovensko. Kniha má všetko čo by mala byť či od zaujímavého príbehu, postáv či obálky, takže sa nedivím keď sa šplhá na vrchné priečky bestsellerového rebríčka. Dobrou správou pre všetkých milovníkov kníh Katky Petrusovej je, že autorka pracuje na ďalšej knihe, ktorej doterajší názov je Pekáč buchet. Ja osobne sa neviem dočkať kedy príde na pulty kníhkupectiev! Nad Zakázanou přitažlivosťou neváhajte pretože ak by ste to nečítali mohli by ste len ľutovať. Za mňa jedine päť hviezdičiek