sobota, 5. apríla 2014

On my Wishlist #22

Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 

Keďže som sa rozhodla, že budem pridávať viac príspevkov napadlo ma, že už niekoľko týždňov som nepridala wishlist. A tak keď som rozmýšľala nad knihou, ktorú vybrať napadol ma seriál The 100. Ten práve beží na televízii CW.


Takže kniha, ktorú som si zaradila do wishlistu je Prvých 100 od Kass Morganovej. Seriál je totiž podľa mňa úplne perfektný a teším sa na ďalšie diely a dúfam, že ho nezrušia. Kniha vychádza tento mesiac vo vydavateľstve CooBoo, takže sa na ňu veľmi teším a dúfam, že sa k nej skoro dostanem. ;)



2 komentáre:

  1. Knihu by som tiež chcela, lebo seriál sa mi veľmi zapáčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju ten seriál! :D Totálně!♥ A knížku bych si také moc ráda přečetla :)

    OdpovedaťOdstrániť