RECENZIA: Robert Bryndza - Láska ako prekážka

Autor: Robert Bryndza
Originálny názov: Coco Pinchard's Big Fat Tipsy Wedding
Počet strán: 368
Séria: Coco Pinchard
Hodnotenie na Goodreads: 3.61

Coco Pinchardovej sa podarilo zažiariť! Zo skrachovanej spisovateľky sa stala vážená autorka bestsellerov a žena s chlapom, pri ktorom ženám tečú slinky. Jej syn Rosencratz odchádza z rodičovského domu a Adam sa môže nasťahovať. Deň pred veľkým sťahovaním sa však s Coco bez vysvetlenia rozíde. No ako správnej žene jej to nedá a začne pátrať. Ukáže sa, že ľudia sú svine a dokážu očierniť tých najnevinnejších. Láska si našťastie vždy nájde cestu cez každú prekážku. Ako by to však vyzeralo, keby sa sa tam nezamiešalo milión ďalších problémov, na ktoré je Coco hotová expertka?

Coco je späť! Hrdinka, ktorá sa preslávila svojimi e-mailmi, ktoré bavia celý svet sa vracia s ďalšími príhodami. Prvá kniha, ktorú absolútne zbožňujem, pretože bola skvele napísaná a oplýva úžasným britským humorom. Ten samozrejme zostal aj v druhej knihe. Jedno z najväčších pozitív tejto knihe je jej hrúbka, pretože ani na jednej jedinej z 368 strán sa čitateľ nenudí. Práve naopak, človek má čo robiť aby sa nesmial na plné hrdlo. To sa však moc nedá, hlavne ak ju čítate uprostred hodiny ;). Deju nechýba ani správna dávka napätia a drámy, takže niektoré časti príbehu vás tak chytia, že sa nemôžete odrhnúť od čítania.

Hlavná hrdinka je vtipná, originálna, šialená, nápaditá. Jednoducho ona. Jej príhody podľa mňa rozosmejú aj toho najväčšieho mrzúta. Coco je jednoducho Coco. Rosencrantz bol zase raz perfektný a obdivujem vzťah medzi ním a jeho mamou. Adam bol skvelý a strašne mi ho bolo ľúto. Ale je to dokonalý chlap. Samozrejme hviezdou večera je ale Etela, tá ženská by zobudila aj mŕtveho a ešte by ho aj rozosmiala. Takú svokru mať, tak neviem či by ma porazilo alebo by som bola happy. Jej hlášky v tom jej nárečí, to je skrátka ďalšou úžasnou vecou na tejto knihe. A o to je dokonalejšie, že je to preložené, takže v origináli si tie jej hlášky ani len predstaviť nedokážem.

Takže kto ste o tejto dokonalej sérii ešte nepočuli, určite sa jej nebojte. Označenie Príbehy z kabelky nemusí symbolizovať len klasickú ženskú literatúru a práve táto kniha je toho dôkazom. A už sa neviem dočkať, kedy si to prečítam zas. Coco však nekončí ale pokračuje vianočnou novelou s názvom A Very Coco Christmas, ktorá sa pripravuje aj v slovenskom preklade s názvom Vianoce naruby. Takže je tu ďalšia kniha, ktorá je v štádiu písania a bude sa volať Love, Sex & Babies, na ktorú sa neskutočne teším a dúfam, že aj vy. Na záver knihu hodnotím najvyššie ako sa len dá a to piatimi hviezdičkami. Táto kniha má obrovský potenciál a verím, že osloví obrovské množstvo ľudí lebo má veľkú dávku guráže byť chlapom a napísať takúto dokonalú knihu zo ženského pohľadu.