sobota, 8. marca 2014

On my Wishlist #21

Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 

Nie neklame vás zrak, naozaj je tu wishlist. Po viac ako troch mesiacoch. Fuj, Krístína hanbi sa, takto to zanedbávať. Ale objavila som knihu, ktorá ma neskutočne oslovila a myslím, že bude perfektná. 

Timur Vermes - A je tu zas

Adolf Hitler sa jedného dňa prebudí v dnešnom Berlíne a neverí vlastným očiam. Nemecko nielenže naďalej existuje, ale aj prekvitá. Vodca Tretej ríše sa v nových pomeroch rýchlo zorientuje a začína kariéru – tentoraz v televízii a na Facebooku! Drsná satira, ktorá je mimoriadne zábavná, ale aj desivo reálna.
Pol milióna predaných výtlačkov a preklady do dvadsiatich jazykov. 

Taký úspech dosiahol strhujúci nemecký debut, ktorý prelomil tabu. Je to dôkaz, že dobrá literatúra môže byť aj čítavá, zábavná, inteligentná a provokatívna.

Svetová literárna senzácia vychádza na jar 2014 v slovenčine v preklade Michala Hvoreckého.


Kniha A je tu zas dosiahla svetový úspech a slovenskí čitatelia sa dočkajú prekladu už 15. apríla. Anotácia ma proste neskutočne láka a príbeh je satiricky a vtipne spracovaný, takže svojich fanúšikov si kniha nájde.
O preklad sa postaral spisovateľ Michal Hvorecký a o vydanie vydavateľstvo Zelený kocúr.
Ja sa na knihu neskutočne teším a dúfam, že sa k nej čo najskôr dostanem!

3 komentáre:

  1. Ja podobné knihy čítať nezvyknem, ale priznávam, že táto vážne zaujala aj mňa.
    To je nejaké nové vydavateľstvo, nevieš? V živote som o ňom nepočula :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle knížka za to stojí, to mi věř! :) mám na blogu recenzi - v případě zájmu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opis vypadá fajne :D Hitler na Facebooku! Tak to sme všetci stratení :D

    OdpovedaťOdstrániť