pondelok, 31. marca 2014

Mesačná chvastačka - marec 2014

Toto meme má na svedomí Judit.


Marec - mesiac knihy ušiel ako voda. A keďže je to mesiac venovaný knihám, tak trošku som sa nimi rozvášnila. Pretože som ich tak trochu neplánovanie kúpila celkom dosť ;). Pribudlo mi totiž 8 kníh plus 1 e-kniha a pritom som ani neminula veľa.

Moje krásky!

Začala by som knihami, ktoré som dostala na recenziu. Prvá by bola e-kniha, ktorú som dostala od autorky a to je Radek od Katky Heřmanovej. Tá bola neskutočné perfektná a recenzia visí už nejaký ten piatok na blogu. Samozrejme autorke ešte raz aj touto cestou ďakujem. Ďalšie dve knihy som dostala od vydavateľstva Ikar, za čo im ešte raz pekne ďakujem. Dostala som knihy Najdlhšia cesta od Nicholasa Sparksa a Iba jeden rok od Gayle Forman. Skvelé to knihy, ktoré si odporoúčam prečítať. 

Potom som trošku nakupovala a kúpila som 6 kníh, z toho iba jednu v plnej cene. Musela som kúpiť moje milované Mesto padlých anjelov od Cassandra Clare, musím však dodať, že ako vždy aj táto kniha z pera Cassie ma dostala. Ďalej som využila šialený výpredaj, ktoré malo kníhkupectvo v Priore. Viem, že okrem Martina ho nájdete aj v Trenčíne a Prievidzi, ale určite ešte aj niekde inde, takže odporúčam navštíviť, lebo im tam šibe kvalitne a tie ceny :3. Ja som si uchmatla tieto knihy dokopy za 4,20 €. Chápete to? Necelých 130 korún! Kúpila som Anjelskú hru (a že je to druhý diel som si až doma všimla), To je za Maru Salvatruchu (kniha z prostredia gangov za 10 centov), Nevestu zbojníčku (10 centov a je to nejaký feministický román ), Upírske denníky 9 za 2 eurá, lebo ich nechcem kupovať za plnú cenu a poslednou knihou je Zabiť otca. Plán bol kúpiť ešte jednu knihu, ale už ju nemali. Netuším kedy budem tieto knihy čítať, ale prečítam si ich, respektíve sa o to pokúsim a keď to nepôjde posunieme ďalej. 

Toto bol môj šialený knižný marec! Aké knihy pribudli vám? 

7 komentárov:

  1. Nič si z toho nerob, že Anjelská hra je druhý diel, absolútne nevadí, ak si prvý diel nečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Priore sa toho fakt dá veľa nakúpiť ! :) Niekedy majú mega ceny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Sparksa by som niečo chcela určite čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaa prečo nieje Prior aj niekde blízko mňa ? Počula som naňho už dosť chvály :D
    Pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť