nedeľa, 16. marca 2014

I'm obsessed with... #3


Toto meme usporiada Emily L. a jeho podstatou je ukázať na čom ste závislí. 

SERIÁLY


Keď som rozmýšľala o čom mám napísať článok, aby tu nebolo tak pusto napadlo ma porozprávať vám o niektorej z mojich činností respektíve závislostí, okrem čítania. Takže medzi jednu z mojich mnohých záľub patrí pozeranie seriálov. V súčasnosti mám rozpozerané enormné množstvo seriálov ale pozerala by som ich aj viac. Len kedy.... Každý deň keď prídem zo školy si pozriem nejaký seriál, lebo som na nich taká závislá, že nevydržím čakať. České alebo slovenské titulky som nevidela už dosť dlhú dobu, takže používam anglické. 

Môj pondelkový seriál je jeden z produkcie televízie HBO a je to Looking, ktorý sa odohráva v San Franciscu a hovorí o životných udalostiach troch priateľov - gayov. Jednoducho je to story o hľadaní samých sebe, lásky a správnej životnej cesty. Tento seriál ma naozaj baví a to zatiaľ vyšlo len 7 epizód mi vôbec nevadí, hlavne že mi ho predĺžili aj o druhú sériu. Takže určite si to odporúčam pozrieť. Ďalší seriál tiež jeden z noviniek, ktoré začali len v poslednej dobe. Je to Star Crossed, ktorý sa odohráva v budúcnosti po prílete mimozemšťanov. Perfektný seriál, ktorý ma zaujal už prvou časťou a zostala som mu verná, takže dúfam, že ho nezrušia a bude pokračovať. The Originals, ktorý začal minulý rok som zamilovala. Je to spin-off TVD, takže musela som to vidieť. No veď upíri a ja. Klaus, naňho by som sa dokázala dívať 24 hodín denne a som rada, že tento seriál už má sľúbenú ďalšiu sériu. A teraz jeden z iného súdka a to je Glee. Na tento seriál sa dívam už takmer od samého začiatku a stále ho milujem. Trošku mi vadia nové postavy na McKinnley, pretože tie staré sú top, milujem Rachel, Kurta, Blaina či Santanu. Seriál, ktorý vám predstavím ako ďalší sa môžete tešiť od stredy aj v slovenskom prevedení, ale radšej to nepozerajte, predsa len dabing a preklad. Je to Arrow, ktorý neskutočne žeriem ako som si cez leto pozrela v priebehu pár dní celú sériu. Posledným seriálom, ktorý pozerám cez školu je The Vampire Diaries, ktoré mi robia radosť v piatok po škole. Niektorých to už prestalo baviť, ale mňa furt nie. Však Damon, na toho chlapa sa dá pozerať v kuse. Cez víkend sa rada zasmejem na The Big Bang Theory, milujem hlášky, Sheldona, Bazingu a proste všetko. Ale keď sa občas stane, že si pozrieť nestíham tak nevadí. Na záver ešte musím spomenúť Doctora Who a Sherlocka, lebo tieto dva seriály mi prirástli k srdceu. Sherlocka mám celého odsledovaného a neviem sa dočkať ďalšej série. V Doctorovi som na druhej sérií a momentálne moc nestíham. Aby som však nezabudla, pozerám ďalšie dva seriál a to jeden zo slovenskej a druhý z českej produkcie. Prvý je Kolonáda, ktorý chodí na RTVS, pozerám to hlavne preto, že dej sa odohráva ani nie 20 km odtiaľto a v Turčianskych Tepliciach a mne sa to páči. Druhý je na ČT1 a je to První republika s mojim milovaným Jankom Koleníkom. Tento seriál má úžasnú produkciu a dokonalé rekvizity a kostýmy, a tiež celkovo je perfektne spracovaný a obsadený.

V minulých sezónach som pozerala rôzne seriály, ale mnohé z nich zrušili kvôli nízkej sledovanosti. Takým príkladom je The Secret Circle alebo Hellcats, oba seriály som zbožňovala a keď ich zrušili tak ma naozaj nahnevali. Tiež som pozerala Beauty and the Beast, ale pozrela som si celú sériu naraz a rovnako to spravím aj s tou druhou a podobne na tom sú aj The Tomorrow People. Tiež som pozerala Pretty Little Liars, ale začiatok štvrtej série ma neskutočne nudil, tak som s tým sekla, ale vrátim sa k tomu. Tiež som videla prvú sériu American Horror Story, ale k ďalším dvom sa zatiaľ neviem dostať hoci ma tento seriál veľmi baví.  Momentálne ma zaujíma seriál The 100, ktorý by mal začať tak uvidíme, či ma to chytí.

Keď sa tak dívam na počet seriálov, na ktoré sa rada pozriem vyzerá to tak ako by som nič inšie ani nerobila. Ale opak je pravdou, toto je len taký oddych, lebo telku pozerám dva krát do týždňa plus trošku kritiky pri X Factore, takže skôr si to kompenzujem takto. Mňa zaujíma aké seriály pozeráte vy, ktoré by ste si chceli pozrieť vy a čo si myslíte o mojich seriáloch ;).

2 komentáre:

  1. Ty máš toho toľko :D Ja milujem toho Sherlocka, Doctora a BBT :D A nejaké ďalšie, ale hentie tri sú moje naj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem na tom stejně jako MaŤa . Sherlock, Doctor Who, a Teorie..:) no, narovinu..kdo neujíždí na seriálech?

    OdpovedaťOdstrániť