štvrtok 6. marca 2014

FILM: Upírska akadémia


Režisér: Mark Waters
Scenár: Danila Waters
Rok: 2014
Na námet knihy: Vampire Academy by Richelle Mead
Hodnotenie na IMDB: 6,7
Hrajú: Zoey Deutch, Lucy Fry, Danila Kozlovsky, Dominic Sherwood, Olga Kurylenko, Gabriel Byrne, Sarah Hyland, Cameron Monaghan, Sami Gayle

Rose Hathaway je dampír. Dampír je napol človek / upír. Sú to strážcovia Morojov, kľudných a smrteľných upírov, žijúcich diskrétne v našom svete. Ich poslaním je chrániť Morojov od nesmrteľných upírov - Strilogov. Rose so svojou kamarátkou Lissou prežívajú rôzne dobrodružstvá. Testujú pevnosť ich priateľstva, trpia a strácajú svojich milovaných ľudí. Upírie vojny sú všade okolo nich...



Juchuchú! Na filmovú Uprísku akadémiu som sa strašne veľmi tešila, to všetci vedia. Musím uznať, že aj napriek určitým zmenám a vtipnému charakteru filmu sa mi to naozaj páčilo. Viacero zmien oproti knihe bolo celkom fajn. V knihe síce nebolo veľa scén, kde sa Dimitri usmieval vo filme ich bolo požehnane. No proste dokonalý Danila Kozlovsky. Júj som si toho chlapa chcela domov odniesť. A aj Ozera nebol na zahodenie, fakt ho Dominic Sherwood perfektne zahral. Predstaviteľka Rosa - Zoey Deutch, bola perfektná. Rose stvárnila úžasne a presne nejako takto som si ju predstavovala, čiže moje predstavy splnila na 110 %. Spoločne s Danilom majú medzi sebou takú tú správnu chémiu, čo sa mi veľmi páčilo.
Lissou som si moc istá nebola a keď sme to rozoberali s kamarátkami, trošku nám vadili tie jej zuby. Tie tesáky boli také trošku divné, ale inak som spokojná. Film bol fakt dobre spracovaný a tie hlášky, no my sme zomierali rehotom. Trošku sme mrzelo, že do kina prišlo málo ľudí a keď sme si chceli kúpiť lístky, takmer nám ich nepredali, lebo ešte nevedeli, či UA budú premietať. Ale pravdepodobne počuli moje nadávanie alebo prišlo ešte pár ľudí, lebo nakoniec to premietali. A človek má vtedy právo niečo si uchmatnúť. Film bol skvelý a hoci sa od knihy líšil, myslím že to bola naozaj dobré spracovanie knižnej predlohy a Richelle Mead môže byť len spokojná! Film hodnotím 10/10, lebo mne sa páčil aj napriek zmením. A ak ste ho ešte nevideli, tak upaľujte do kina, lebo vás prídem v noci strašiť. Myslím to vážne ;).

1 komentár:

  1. Aj mne sa to páčilo, hlášky boli super a Christian a Rose asi ešte viac <3 <3 :D Tí dvoch som si obľúbila asi úplne najviac.
    Len mi trochu vadilo, ako rýchlo to všetko ubiehalo. Akosi som mala problém vnímať to. :D

    OdpovedaťOdstrániť