piatok, 28. februára 2014

Mesačná chvastačka - Február 2014

Toto meme usporiada Judit

Február je za nami a preto opäť zverejňujem mesačnú chvastačku. Pre mňa bol február celkom hojný, lebo mi pribudlo 8 kníh. Samozrejme som z toho celá vyhappyná. Začala by som knihou, ktorú som si kúpila. Je to kniha Upírska akdémia: Tieňom pobozkaná od Richelle Mead. Ak ste čítali moju recenziu viete, že táto kniha ma neskutočne dostala a rozrevala som sa nad ňou. Ale za tento mesiac som žiadnu knihu nedostala, lebo som nič namala ani žiadna príležitosť nebola, tak čo.
Ďalej som dostala 4 knihy ako recenzné výtlačok. Prvou knihou bola kniha Prekliate mesto od Lisy McMann, čo bolo celkom zaujímavé čítanie a za túto knihu ďakujem vydavateľstvu Fragment. Vo februári sa mi podarilo nadviazať spoluprácu s novým českým vydavateľstvom Galatea, od ktorého som dostala knihu Hrej hráčem. Túto knihu si naozaj odporúčam prečítať, lebo je to úžasná new adultka. Keďže vydavateľstvo Ikar sa rozhodlo zmeniť svoj štýl posielanie recenzných výtlačkov ku mne sa dostali dve knihy. Prvou z nich je Beznádejná od Colleen Hoover, čo je neskutočne úžasná kniha a tou druhou je knihy Oživovateľa od Setha Patricka, čo je perfektný skvelý paranormálny thriller. Na všetky tieto knihy nájdete na blogu recenziu a ešte raz týmto vydavateľstvám ďakujem.
Poslednými knihami sú knihy vyhraté. Lebo tento mesiac som si vyčerpala svoje šťastie na dva roky dopredu, pretože som vyhrala hneď dvakrát. Prvou súťažou, kde sa mi podarilo vyhrať bola tá, ktorú robili Ján a Robert Bryndzovci a vyhrala som tri knihy. Konkrétne sú Mrcha Hollywood, E-maily Coco Pinchardovej a Láska ako prekážka. Prvé dve mám prečítané a aktuálne čítam Lásku ako prekážku, ktorá je skvelá a budúci týždeň bude určite recenzia. V tejto konkrétnej súťaži som vyhrala ešte aj tašku a keksíky Walkers, takže som nadšená. Druhou súťažou bola rýchlovka na facebooku, ktorý usporiadala Maťa Wolf, kde sa mi poradilo vyhrať záložky a odznak.Veľmi pekne ďakujem usporiadateľom, lebo mi spravili obrovskú radosť. A na záver musím povedať, že mám prúser, lebo netuším kde tieto knihy uložím :).

To za február všetko, vidíme sa zase raz v marci ;). 

8 komentárov:

  1. Hezké nové kousky! Na Beznadějnou se těším jako blázen a Hrej Hráčem mi má přijít příští týden na recenzi tak jsem zvědavá. Jinak gratuluji ke štěstí ve výhře, tolik knih... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada som ťa potešila :) A hádam to nebolo dvojročné šťastie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bez naděje bych si chtěla taky pořídit. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne knihy! Najviac závidím VA, Beznádejnú a Oživovateľa, to vyzerá ozaj na skvelý príbeh :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, chcela by som sa opýtať asi dosť otrepanú otázku, a ak si na ňu už písala článok poprosím ťa o link ale ... Prosím ťa ako nadväzuješ spolupráce s vydavateľstvami? :-) Prepáč, že ťa tým otravujem :-D .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neotravuješ, v pohode. Vieš čo, doslova treba otravovať. Písam vydavateľstvám a skúšať to. Ja s mnohým nespolupracujem a niektoré, keď im človek napíše ich neodpíšu. :) A odporúčam, prečítať si článok, ktorý písala na túto tému Maťa Wolf.

      Odstrániť