sobota 1. februára 2014

Mesačná chvastačka - január 2014

Toto meme má na svedomí Judit.

Prvý mesiac v novom roku je za nami a ja som tu s Mesačnou chvastačkou. V januári mi pribudli len tri knihy. Nič som si nekúpila, ani mi nič neprišlo ako recenzák. Nič som nekúpila, lebo nejako ma nič nezaujalo a šetrím si. Na knihy napríklad a tiež na výlet do Prahy v apríli. No hlavne preto, lebo chcem presvedčiť profesorku aby ma zobrala do Lacných kníh a aby som mohla nakupovať a nakupovať... Dobre som závislá a teraz späť k chvastačke. Keďže som mala meniny dostala som dve knihy. A to dva diely série o Mare Dyerovej - Čo sa stalo Mare Dyerovej? a Kto je Mara Dyerová? Tieto knihy som už prečítala boli perfektné, úžasné a totálne psycho. Na prvý diel som už napísala recenziu, môžte sa tešiť na recenziu k druhému dielu, ale neviem kedy bude. Ale bude. A poslednou knihou, ktorú som dostala bola Správa vo fľaši od Nicholasa Sparksa. Tú som dostala za vysvedčenie a už sa neviem dočkať kedy si ju prečítam, lebo milujem Sparksove knihy. To je všetko, tak dúfam, že som vás možno aj inšpirovala na kúpu týchto kníh a vidíme sa zase o mesiac. :)

3 komentáre:

  1. První díl Mary Dyerové se mi moc líbil, tak jsem zvědavá na druhý. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jó, kdybych se ve škole více snažila, asi bych taky dostala nějakou tu knihu. :D :) Ne, dělám si srandu. Já si veškeré knihy vyberu za vysvědčení na konci školního roku. (A že to bude kopice!)
    Moc hezké přírůstky! (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maru si chci taky koupit. Je na mém wishlistu už pěkně dlouho a doufám, že si ji co nejdříve opatřím :)

    OdpovedaťOdstrániť