nedeľa 9. februára 2014

Booktubers! Who?

Veľa z vás pozerá na videá booktuberov. A mnohí z vás sa v podobe článku vyjadrovali akých booktuberov máte radi, aké videá máte radi a podobne. Taktiež veľa českých aj slovenských blogerov točí videá. Ja tieto video naozaj rada sledujtem. Či už české, slovenské, americké, austrálske, anglické...  Keď ma zaujmú, už aj sledujem. Medzi moje obľúbené videá patria typu Bookshelf Tour a Book Haul. Tieto druhy videí robí takmer každý zazhraničný booktuber, takže o ne nie je núdza. Pri slovenských a českých pozerám takmer všetko, lebo nie je to niečo také úplne bežné.

Medzi mojich obľúbených zahraničných booktuberoch patrí LittleBookOwl, JesseTheReader, Ariel Bissett, PolandBananasBooks, BooksAndQuills, Katytastic, Megan Olivier, Benjamin Oftomes, KitKatsCanRead, The Heavy Blanks, Patfootandprongs07... Dobre tak to som vymenovala asi každého koho pozerám, ale ich videá sú perfektné.  Sú vtipné, originálne a keď spravia niečo dokopy tak sa človek rehoce na celé kolo. Napríklad také videá z VidConu, kde sa dali dokopy Christine Riccio, JesseTheReader, Ariel, Catriona, Kat, Raeleen a Benjamin (to sú tuším všetci), ktorí postvárali rôzne tagy, challenges a ďalšie bláznivé videá. 
Z "našich domácich" českých a slovenských pozerám videá od takých ľudí Rodaw, David, Mary, Emily, Willinda, Laurdes, Vendea, Bea, Kate Olivian,
Madeleine.... Nesmiem zabudnúť na knižnú reláciu Inferno na polici, ktorú všetci určite poznáte a je perfektná. A možno je vás aj viac, ale keď ja som strašne zábudlivá. Týchto ľudí naozaj obdivujem, to že sa dokážu postaviť pre kameru a rozprávať, usmievať a komunikovať s divákom. Lebo keď som to skúšala ja, všetci vieme ako to dopadlo... Strach a hrôza.

Okrem knižných youtuberov pozerám aj dva kanály, ktoré absolútne zbožňujem. Sú to Nin's Channel a Mama Lifestyle. Nin's Channel má na svedomí Ninka, moja najlepšia kamarátka a venuje sa kozmetike a týmto štýlom orientovaným veciam. Mama Lifestyle má podobné zameranie, ale tiež radí v rôznych ohľadoch.  Ďalší youtuber, ktorý proste perfektný je Tyler Oakley, ktorý robí videá rôznych žánrov a robil rozhovor s 1D a to je niečo. A samozrejme sledujem veľa cover artistov, čiže spevákov a hudobníkov, ktorí sa snažia zviditeľniť prostredníctvom tvorby coverov populárnych piesní. Je to perfektný spôsob ako sa presadiť na scéne. Rada objavujem nových a nových umelcov a na niektorých som doslova závislá.   Napríklad Boyce Avenue, Kurt Schneider a spol., Charlie Puth, Hannah Trigwell atď...

Takže ak pozeráte youtuberov či booktuberov určite mi napíšte, čo na to máte radi a koho radi sledujte. :D

5 komentárov:

  1. Taky ráda koukám na videa. :)
    Je to pravda postavit se před kameru a mluvit do ní je divné, když tam stojíte úplně sami, ale když to tak zkouším, tak každé video je lepšía lepí, protože jsem u toho uvolněnější. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Á, další závislák na videích. Jsem na tom úplně stejně. Z těch zahraničních bych doplnila k tvému seznamu ještě Bookables, tak je taky skvělá :)
    Já se teďka už měsíc snažím pro své čtenáře tvořit i videa, abych tím oživila svůj blog. A skutečně je to občas docela makačka, protože ne vždy dávají věty, co říkám smysl, takže pak musím hodně a dobře stříhat :D Ale i tak mě to baví.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boyce Avenue, Kurt Schneider a Tyler! Také Zoella, Alfie a ta jejich parta. :) Samozřejmě nesmím zapomenout na JacksGap a mnohem více. :) nevím, jestli je teď všechny znáš..:D
    Tyler je naprostý miláček. Je hrozně vtipný a moc ho zbožňuji. Abych byla upřímná, více sleduji tyto "vlogaře" než booktuberydši, ale... Já spíše radši čtu než sleduji:)
    Co se těch dvou umělců týče, Kurta hrozně obdivuji. Vždycky si na ty písničky sežene zpěváky, kterým ta písnička tak hrozně moc sedne, že si na to nemohl snad nikoho lepšího vybrat. A u Boyce Avenue? Ten jeho hlas je tak nádherný, že bych ho mohla poslouchat denně. :) (Nejradši od nich mám cover Mirrors.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JacksGap!!! Tých milujem ale som na nich zabudla, ďakujem za pripomienku :D.

      Odstrániť
  4. Ja sa teraz hanbím pretože ja vôbec nepozerám videa na youtube aj keď sama videa natáčam -_-
    Sem tam si nejaké video pozriem ale to raz za čas :/

    OdpovedaťOdstrániť