pondelok 13. januára 2014

Štedrosť knižnice #16


Toto meme usporiada Maťa Wolf

Opať raz som bola v knižnici. To je mi ale novinka. A aká prekvapivá.  Doniesla som si päť kníh. Ako polovicu tých čo som si doniesla naposledy ešte nemám prečítané, ale nemôžem to tam nechať.


Alyson Noel - Alex na ex
Noelku nemám rada, ale tieto jej samotné knihy sú celkom fajn a na túto som sa tešila.

Jo Nesbo - Headhunters: Lovci mozgov
Na Nesba si už dlho brúsim zuby. Mám doma Prízraky, ale ešte som ich nečítala. Na Headhunters som sa tešila, lebo som počula, že je to super.

Marie Lu - Fenomén
Na toto nemám nič inšie ako pokračovanie Legendy, no to proste musím čítať.

Jakub Cviek - Lhář 2
S Lhářom som mala trošku pochybnosti. Nevedela som či pokračovať, ale Maťka (autorka tohto meme) ma svojou recenziou presvedčila.

JOhn Falanagan - Hraničiarov učeň
Prvý diel tejto fantasy série. No zobrala som na skúšku, uvidíme.

Tak toto som zase doniesla z knižnice, prosím nezáviďte. Ja viem som hrozná a majte sa pekne. :*


5 komentárov:

  1. Čo by sme mi robili bez knižnice ? A Martinská je obzvlášť super, stále sa tam nájde niečo nové :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :D a áno Martinská je skvelá ;)

      Odstrániť
  2. Hraničářův učeň je dokonalý. I když .. já ho začala číst jako špunt - hmm.. Přesto mi láska k němu zůstala.

    A Fenomén? Fenomenální... Akorát ve mně je stále černá díra po Championovi :'( :D

    Lháře 1 mám teď shodou okolností taky - bojím se ho, ale tak .. za zkoušku nic nedám..

    Nesba ti závidím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že som ťa presvedčila. Len ma prosím nevolaj Maťka :D

    OdpovedaťOdstrániť