RECENZIA: Kateřina Petrusová - S hlavou v oblacích (pejru)

Autor: Kateřina Petrusová
Názov: S hlavou v oblacích pejru
Počet strán: 120
Hodnotenie na Goodreads: 4.24
Hodtenotenie: 5/5

Markéta je kreatívna riaditeľka úspešnej reklamnej agentúry. Cez víkend v južných Čechách, ktorý mala stráviť s kamarátkami a alkoholom sa jej pod nohy pripletie Pavel. No skôr teda Marvin, ako ho ona nazvala.  Miesto prežúrovaného víkend s priateľkami skončí s Pavlom na jeho statku a užívajú si. Toho považuje za typického vidláka, ale aj to sa zmení.  Lenže na konci víkendu sa každý poberie svojou cestou a Markétin život sa vracia do starých koľají. Až teda na jedno malé prekvapenie.

Na tento útly román som sa naozaj naozaj tešila. Je to skvelá kniha. Na stodvadsiatich stranách sú napísané príhody mladej ženy, ktoré naozaj pobavia. Čítaním som strávila dokopy asi tri hodiny a strašne som si to užila. Páči sa mi autorkin štýl, lebo dej napísala sviežo a jednoducho. Dej aj postavy zahrajú na city a čitateľa si naozaj získajú. Nie je tam veľa komplikácií, čiže rozchádzame sa, dávame sa dokopy, čo sa mi páči. Hlavne postavy fakt môžu buď byť spolu alebo od seba.

Hlavou postavou je Markéta Mrázová, kreatívna riaditeľka reklamnej agentúry s večne studenými rukami. Chvíľku mi trvalo kým som si ju obľúbila, lebo je, respektíve bola typická mestská pipka. Ako fakt, také nemám rada, stačia mi tie v škole. Potom však zmenila svoj postoj aj správanie, čím si ma získala. Hlavnou mužskou postavou bol Pavel, respektíve Marvin. Ten jej dobré poplietol hlavu. Ale baby priznajme sa, komu nie :). Ako postava si vždy vydupal svoje, proste bol trochu majetnícky a panovačný, ale okúzlil. A tiež bol pôvodne vidlák, no potom sa to dáko zvrhlo. Vedľajšie postavy ako Katarína či Filip, tí boli tiež super. Hlavne to špáranie v mŕtvolách. Taktiež tam bolo veľa vtipných hlášok.

Je to oddychové čítanie, podľa mňa pre skôr ženy každého veku a naozaj pobaví. Čítanie si naozaj užijete, zasmejete sa a ešte si aj oddýchnete. Určite by som uvítala aj ďalšie takého knihy, kde by nebolo čo riešiť a aj tak by a zaujali. Kateřinu Petrusovú môžete poznať ako autorku série Bavettovi. Táto séria je naozaj skvelá a ja som si ju naozaj obľúbila. Prvé dva diely, Nebezpečná láska a Nepřítel mého nepřítele, sa mi naozaj páčili a teším sa na tretí. Ten vychádza pod názvom Zakázaná přitažlivost už 14. marca vo vydavateľstve Fragment! Túto knižku nehodnoním nijako inak ako piatimi hviezdičkami. Ak ste knihu čítali, dajte mi vedieť ako sa vám páčila a ak nie určite si ju prečítajte!