piatok, 24. januára 2014

GOODREADS TAG


Goodreads Tag! Prečo? Lebo sa mi páči a tagy sa mi páčia, aj keď som sa im venovala len trošku.

1. Akú knihu si naposledy prečítala?
Poslednú knihu, ktorú som dočítala bola Kto je Mara Dyerová od Michelle Hodkin a bolo to úžasné. Ten koniec bol totálny hardcore. Neviem sa dočkať tretieho dielu, ale keď to je tak ďaleko.

2. Čo práve čítaš?
Práve čítam Iba jeden deň od Gayle Forman a naozaj si to užívam a dúfam, že najneskôr zajtra to dočítam. Jediné čo mi vadí, sú rodičia Allyson. Tí mi doslova pijú krv z toho ako im drbe. Sorry...

3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
Poslednú knihu, ktorú som do to-read poličky zaradila bola Love, Rosie od Cecilie Ahern, autorky knihy PS: Milujem ťa. Pridala som ju tam v škole, keď som videla ako ju niekto z mojich priateľov naozaj kladne hodnotil. A som naozaj nevedela, že toto je kniha, lebo viem o filme ktorý sa chystá s Lilly Collins a Samom Claffinom. Ahernová má zaujímavý štýl písania a už som jednu jej knihu čítala a teším sa aj na túto.

4. Ktorú knihu si plánujete prečítať, keď dočítate tú aktuálnu?
Reset alebo Fenoména. Určite to bude jedna z týchto dvoch, lebo sa naozaj na obe teším. Len netuším v akom poradí ich prečítam.

5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
Knihy samozrejme hodnotím hviezdičkami od jednej až po päť, ale nepoužívam obrázkové hodnotenie, lebo lenivosť. Ale páči sa mi, keď niektorí blogeri používajú vlastné originálne hodnotenie, napríklad ako Maťa a jej Tardisy. 

6.Zúčastňuješ sa 2014 reading challenge?
No jasné, milujem knižné výzvy. Zapojila som sa do jednej u Ells a samozrejme tej na Goodreads. V tej prvej som si dala hranicu 110 a v tej druhej 111. Dúfam, že ich obe pokorím, rovnako ako milý rok :D.

7. Máš wishlist?
Samozrejme, bez neho by som nevedela fungovať. Existuje predsa tak veľa úžasných kníh, ktoré chcem čítať a vlastniť. Proste som závislá a na niektoré knihy si pekne brúsim zuby.

8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
No najbližšie to bude asi Upírska akadémia 3, ale určite narazím na nejakú super knihu vo výpredaji a neodolám. A určite ešte jednu kúpim mamči k narodeninám.

9. Aké sú tvoje obľúbené citáty?
Mám rada citáty, ale nejako si ich nevypisujem ani nepodčiarkujem. Ale v takej Zlodejke kníh alebo Poslovi od Markusa Zusaka boli naozaj krásne myšlienky. Takisto Brida od Coelha, aj keď táto kniha sa mi až tak veľmi nepáčila. Mám však rada myšlienky rôznych historických osobnosti, napríklad jedna z mojich obľúbených je od Pabla Picassa a to „Everything you can imagine is real“.

10. Tvoji obľúbení autori.
A to kto má vedieť? Ale asi Cassandra Clare a John Green. Milujem ich štýl tvorby, aj keď je tu neskutočne veľké množstvo autorov, ktorých knihy mám rada. A keby som ich menovala, sme tu do Vianoc.

11. Si v nejakej skupine?
Na Goodreads tuším v jednej, kde ma pridal Kenny, jeden GR friend, aj keď sa v nej nerealizujem.

Chcem pridať nejakú otázku? Nie, lebo netuším akú.


A označujem:


4 komentáre:

  1. Ďakujem za nomináciu. Rada som sa zapojila :)
    http://nathalys-reading.blogspot.sk/2014/01/goodreads-tag.html

    Wow, tak to budem rada, keď dám tento rok 50 kníh :D
    UA 3? Skoro by som na ňu zabudla :D Aj ja si ju musím kúpiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný tag :) Ty Tardisy jsou nejlepší hodnocení jaké jsem zatím viděla! :D Úplně jsem nadskočila, když jsem na ně tenkrát narazila :D

    A Maru jsem nedávno dočetla a taky mě to docela vzalo! :) Je to totálně divný, ale dobře divný :D

    OdpovedaťOdstrániť