štvrtok 19. decembra 2013

Štedrosť knižnice #15


Toto meme uporiada Maťa Wolf.

Po dlhšom čase som konečne našla niečo v našej knižnice. Asi je to preto, že kúpili nové knihy. Nepodarilo sa mi uchytiť všetky čo som chcela, ale však ja si ich zoženiem. Avšak tými, ktoré som si požičala vás asi dobre vytočím, lebo naozaj neviem, v ktorých knižniciach majú toľko super kníh. Inak ráno som zase šla do školy skôr, len preto aby som mohla ísť do knižnice ale bola som tam aj poobede, lebo nás pustili skôr. :D



Max Brooks - Svetová kniha Z
Na túto knihu počúvam samé chvály a tiež som videla jej filmové spracovanie. Musím sa priznať, že ma zaujalo a ja sa naozaj teším na knihu.

Amy Tinterová - Reset
Túto knihu som si požičala až poobede a neviem sa dočkať, kedy sa do nej pustím.

Maureen Johnsonová - Šialenstvo 
Prvý diel série Tiene Londýna, bol skvelý a druhý bude určite úžasný. Ako len ja tú našu knižnicu milujem.

Dominika Spodniaková - Súboj lásky
Túto knihu som si požičala z našej obecnej, keď som tam včera bola a prehrabávala sa knihami, upratovala a požičiavala. A ešte som od jednej tety dostala aj čokoládové euro. Inak to je vážne útla kniha, ale teším sa na ňu a myslím, že ju tak za jeden večer prečítam.

Paullina Simonsová - Taťána a Alexandr
ÁNO! Oni kúpili pokračovanie Medeného jazdca. Dobre, že som im to tam pripomínala, lebo sa neviem dočkať, kedy to prečítam.

Paullina Simonsová - Letní zahrada
Kúpili aj tretí diel a ja ďakujem tete knihovníčke, ktorá mi tieto dve knihy požičala, aj keď ešte neboli verejnosti prístupné a nie sú ani obalené.

To je všetko, doniesla som si peknú kôpku kníh a keď som prišla ráno do školy a profesorka si pozrela, čo za kopu zase mám sa na mne iba smiala. No čo už, hrozná som! See ya soon!


6 komentárov:

  1. Pokud se ti World War Z bude líbit, slibuji, že se do toho taky dám .. Jinak - Reset byl skvělý :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som len Reset, ale podľa mňa to bol taký priemer :D Na ostatné sa ani nechystám... možno tak na to Šialenstvo, ale ešte stále som sa nedostala k jednotke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. huh- to kde na Slovensku je taká skvelá knižnica??? :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť