pondelok, 30. decembra 2013

Mesačná chvastačka - december 2013


Toto meme má na svedomí Judit.

Wau! Je koniec decembra a to znamená, že ďalší rok je za mnou a tiež aj mesiac, takže by som vám mala ukázať knihy, ktoré mi pribudli za december. Pribudlo mi sedem kníh, za ktoré som tak strašne vďačná, lebo som sa ne veľmi tešila. 


Prvá kniha je Putovanie večnou nocou, ktorú napísala Veronica Rossi. Prvý diel bol perfektný a čítala som ho v auguste. Odvtedy som mala v pláne kúpiť dvojku, ale nejako mi to nikdy nevyšlo a tak som ju dostala na Vianoce od sestry. Druhou knihou je Mechanická princezná od Cassandry Clare, ktorá bola geniálna! Dnes budem písať recenziu, niekedy po novom roku sa jej dočkáte. Táto kniha bola skvelá, ten epilóg aj všetko bolo proste brutálne. Sem tam aj slzička potiekla. Ďalšou knihou je Ale od Tomáša Uleja. Túto knihu som dostala od autora, ktorý ma oslovil, keď videl, že ju mám vo wishliste a pár dní pred Vianocami mi ju doniesol domov. Ja som ju prečítala, zrecenzovala, veľmi sa mi páčila a recenziu nájdete tu

Nenásytnú od Meg Cabotovej som dostala od rodičov na Mikuláša, lebo nikdy nechcem sladké a tak, a preto mi vždy kúpia nejakú lacnú knihu, ktorú si vyhliadnem. Tento rok zvíťazila táto a to som ešte nečítala ani tú, čo som dostala minulý rok. Ďalšie dve knihy som dostala na Vianoce od Nin. Sú to knihy Návrat do Budúcnosti od Gustáva Murína a Dokonalý pár od Ally Condie. Dokonalý pár som čítala už dávnejšie, ale som rada, že ho mám, lebo som uvažovala nad kúpou. O Návrate do Budúcnosti som v živote nepočula, ale podľa anotácie to vyzerá zaujímavo. Poslednou knihou je druhý diel série Dcéra dymu a kosti od Laini Taylorovej s názvom Dni krvi a trblietavých hviezd. Na túto sériu som sa tešila, ale prvý diel ma dosť sklamal a čakala som viac. Druhý diel som tiež dostala na Vianoce a mali ho v akcii, čo je po pol roku od vydania dosť skoro, no ale teším sa a uvidíme aké to bude. 

Tak to boli knihy za december. Dúfam, že sa vám páčili a určite mi napíšte aké knihy ste dostali na Vianoce alebo čo vám pribudlo ;).

2 komentáre:

  1. Pěkniá hromádka :) Mechanická princezna má nádhernou obálku, ale to už jsem věděla dřív - teď koukám, že vypadá nádherně i ze "hřbetní" strany :)

    Dokonalý pár jsem četla a nebylo to špatné, ale ke koupi jsem se nějak neodhodlala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waau, ja som toľko kníh v decembri nemal... :D Tiež budem fotiť, ale moja kôpka bude podstatne menšia. :) Ešteže tak, aspoň som nemusel knižnicu opäť preorganizovať. :D

    OdpovedaťOdstrániť