utorok, 17. decembra 2013

FILM: Legenda 17

Režisér: Nikolay Lebedev
Rok: 2013
Hodnotenie na IMDB: 7.7
Hrajú: Danila Kozlovsky, Oleg Menshikov, Darja Ekamasova, Boris Ščerbakov....

Životopisné dielo približuje život hokejistu Valerija Borisoviča Charlamova od jeho detstva až po významnú Super sériu zápasov Kanada proti Sovietskemu zväzu z roku 1972, kedy sa mu dostalo výrazného medzinárodného uznania. Film ukazuje jeho detstvo v Španielsku, kariéru ľavého krídla v CSKA Moskva, vznik slávneho útoku Michajlov, Petrov a Charlamov, zotavovanie sa z jedného vážneho zranenia, výnimočný vzťah s trénerom Tarasovom, či vzťah s manželkou Irinou. Prostredníctvom týchto udalostí si tak môžeme pripomenúť zrod legendy svetového hokeja.

Priznám sa, že tento film som si pozrela len kvôli Danilovi, lebo som chcela zistiť aký je to herec. No výsledok znie, že herec je to skvelý a bude úžasný Dimitri. Film je ukážkou života slávneho sovietskeho hokejistu Valerija Charlamova, ktorý celé svoje pôsobenie hrával s číšlom 17, preto Legenda 17. O hokeji viem asi toľko, že sa hrá s hokejkou a na ľade, ale film ma zaujal svojím spracovaním a životom hokejistu. Danila Kozlovsky sa svojej úlohy zhostil kráľovsky. Na túto úlohu sa musel pripravovať, pretože film je plný fyzicky náročných scén. Taktiež sa na ňom dá aj dobre zabaviť, pretože je doplnený vtipnými scénami. Film sa mi veľmi páčil, aj keď som nerozumela ani slovo, vďaka Bohu za titulky :D. A samozrejme Danila, na ňom som išla oči nechať, aký bol dobrý. Film tiež ukazuje aj vtedajšiu politickú situáciu v Rusku, pretože samozrejme tajní a im podobní pôsobili aj v športe.
Ak vás zaujíma šport, história alebo len Danila, tento film si určite pozrite. Ja ho hodnotím 9/10 pre pár drobností ale je to naozaj kvalitný film ruskej kinematografie.



3 komentáre:

  1. noooo, znie to dobre, hokej milujem! ale ja mám opačnú filozofiu - ak bude dobrý Dimitri, kuknem si aj jeho iné filmy 8D takto sa na neho ako čisto nového a mne neznámeho herca veľmi teším, aj keby som si ho ako hokejistu pozrela 8P

    OdpovedaťOdstrániť