utorok, 31. decembra 2013

2013 bol...

...úžasný, iný, knižný, nezabudnuteľný.

Áno, aj takýto bol môj rok 2013. Tento rok bol ťažký, začala som si uvedomovať, čo je podstatné a našla ľudí, ktorí ma rešpektujú a ja ich, teda pravých priateľov. Z Ninuškou sme sa opäť dali dokopy, čo je super, lebo bez nej neviem niekedy. 

Tento rok som prečítala 184 kníh. Ja viem, hrabe mi. A možno ešte ak sa posnažím dočítam dve. Ale len možno. Ak ich chcete vidieť čo všetko som prečítala, stačí kliknúť sem. Prečítala som 5 celých sérií a dočítala som ďalších 9. Ďalej som čítala veľa, veľa, veľa :D. A pribudlo mi rovných 50 kníh. To sa mi ešte nestalo. 

Objavila som mnoho kníh, autorov, blogerov, Goodreads (kde som zavesená v jednom kuse). V knižnej a blogerskej scény sa mi podarilo nájsť toľko pre mňa nových vecí, že som občas až zabudla zavrieť ústa. 

Z toho obrovského množstva kníh, čo som prečítala, som vybrala top 13 za rok 2013.

13. E-maily Coco Pinchardovej
12. Milliennium - celá séria, lebo ju milujem
11. Tri kroky do pekla
10. Bavettovi - opäť obe knihy, lebo boli skvelé
9. Medzi odtieňmi sivej
8. Krásna katastrofa
7. Kam zmizla Aljaška
6. Upírska akadémia
5. Divergencia
4. Mechanická princezná
3. Mesto skla
2. Medený jazdec
and winner is: 1. Na vine sú hviezdy
Tieto knihy boli úžasné, najviac som si poplakala, zasmiala, zanadávala, pozúrila práve nich.

Včera Maťa na Facebooku, že dnes zverejní zoznam top 5 blogerov podľa nej a ja som sa rozhodla to zapojiť do tohto článku. Takže zoznam piatich blogerov, ktorých najviac čítam a najviac ma bavia. Nechcem ich číslovať, lebo to nemá zmysel, aspoň podľa mňa teda.
Tak tú sú. Sú to Judit, Domčo, Rodaw, Maťa a E_V_E. Ešte tu je jeden bloger, ak ho nepoznáte tak mali by ste. Číta hlavne severskú literatúru a mne sa to strašne páči. Je to Emmett, takže to je taký šiesty bloger, ktorého asi najviac navštevujem a čítam. 
Oni možno ani nevedia, že ich čítam ale áno. To že všetko neokomentujem, neznamená, že sa mi to nepáči a a že to nečítam. 

Takže toto bol môj rok 2013. Chcem vám ešte poďakovať za priazeň, komentáre, lajky, odbery atď a za to, že ste spravili tento rok ešte lepší. Oslávte Silvester a príchod nového roku a vidíme sa v januári ;).

1 komentár:

  1. Teda, gratuluju k takovému počtu přečtených knih :) Moje letošní meta byla 200, ale pak přišla vysoká a všechno šlo do háje :D Takže jsem skončila na 156 a v podstatě můžu mluvit o štěstí :)

    Jinak pěkný seznam, naprosto souhlasím s Hvězdami na vrcholku pomyslné pyramidy, je to vážně skvělá knížka :) Kdybych ji nečetla už loni, také bych ji do žebříčku zahrnula. A na blog Emmeta jsem narazila teprve nedávno, ale také ho moc ráda čtu! :)

    OdpovedaťOdstrániť