štvrtok 14. novembra 2013

Štedrosť knižnice #14


Toto meme uporiada Maťa Wolf.

A dnes som opäť raz navštívila knižnicu :D. A to hneď dvakrát, najprv ráno a skoro som nestihla prísť načas do školy a potom poobede cestou k mamine do roboty :D. A výsledok znie: odniesla som si päť kníh a asi ma tam raz zabijú :D.



Ally Condie - Dokonalý sen
Áno, áno,áno! Akonáhle som sa dozvedela, že naša knižnice kúpila pokračovanie Dokonalého páru chcem som to a tie knižky si na mňa počkali.

Ally Condie - Dokonalý svět
A záverečný diel. A práve kvôli týmto dvom knihám som skoro nestihla školu, lebo oni ich ešte nemali obalené a tak mi ich obalili :D. Však čo by pre mňa neurobili.

Christopher Paolini - Inheritance
A posledná kniha z rána, ktorú som tam jednoducho nemohla nechať. 

Philippa Gregoryová - Deti búrky
A poobede už mali obalené aj ďalšie nové knihy a tak išla domov aj táto kniha. Prvý diel série mám doma ako recenzák a teším sa na dvojku :D:

Alex Scarrow - Jazdci časom: Dni predátorov
A aký dospelák by som to bola, keby som si nevyšla na detské oddelenie kde skladujú samé dobré knihy.

A to je všetko,ja viem, že ma raz zabijete, lebo sa takto chvastám a chválim. Tiež viem, že mi našu knižnicu závidíte. Inak spolu som si domov doniesla 2136 strán. Ja viem, nie som mentálne zdravá. 
See you soon :D.


3 komentáre:

  1. Jéj, v knižnici máte také skvelé kúsky, závidím! Obzvlášť Dokonalý svět, ktorý si vážne musím zaobstarať, hoci som nečítala ani dvojku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalý sen a dok. svet si chcem prečítať aj ja :) pár bol super, tak som zvedavá, ako príbeh pokračuje :)

    mira v.

    OdpovedaťOdstrániť