sobota, 30. novembra 2013

On My Wishlist #20

Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 


Cassandra Clare - Mechanická princezná

Od rána rozmýšľam, akú knihu mám použiť vo Wishliste a nič ma nenapadá. Nakoniec som sa rozhodla, že sem dám svoj vianočný darček. Mechanickú princeznú už mám aj v košíku na Martinuse spolu s nejakými darčekmi a už sa neviem dočkať kedy ju chytím do ruky. Ale keď po ňu pôjdem určite mi ju mamina hneď zhabe a nemôžem listovať. Takže 24. december nespím, ale čítam :). Len si ešte dva dni musím počkať, kým vyjde a bude vyexpedovaná :D.
Tešíte sa? A ktorú knihu chcete na Vianoce vy?


4 komentáre:

  1. Na Vianoce dostanem konečne celú sériu Lháře :) Ale Mechanickú princeznú by som chcela... Aj Princa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som chcela : Mechanický princ, Mesto skla, Ukradnuté sny, Zavrhnutý :) Keď tak rozmýšľam najlepšie by bolo celé kníhkupectvo :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To presne chcem aj ja :D Ale fan preklad už mám, tak sa do toho čoskoro pustím, ak nebudem vedieť túto knihu zohnať :D

    OdpovedaťOdstrániť