sobota, 9. novembra 2013

On My Wishlist #17

Meme z dielne blogu Book Chick City, ktorého cieľom je ukázať knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť alebo prečítať. Možu to byť aj staršie knihy, novinky ale aj knihy, ktoré iba vyjdú.


Samo Marec - This is Hardcore

Už dlho som nerobila Wishlist a rozmýšľala som aký článok mám pripraviť aby tu neboli samé recenzie. A napadla má táto kniha, ktorá ma veľmi zaujala. This is Hardcore je prvotina slovenského blogera Sama Mareca, ktorého číta naozaj veľa, veľa ľudí. Čítala som nejaké jeho články, že táto kniha vznikala šesť rokov a naozaj ma zaujala. Rada by som si čo najskôr prečítala, uvidím ako sa k nej dostanem, lebo pochybujem, že ju budú mať v knižnici, ale motyka môže vystreliť. Ak vás zaujala táto kniha bližšie informácie nájdete na tomto linku.

3 komentáre:

  1. Aj ja už dlhšiu dobu po tejto knihe pokukujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. vyšla cca pred dvoma týždňami, taká novinky ale skús si ju vyhľadať, možno ťa zaujme :D

      Odstrániť