nedeľa, 24. novembra 2013

FILM: The Hunger Games: Catching Fire

Réžia: Francis Lawrence
Scenár: Simon Beaufoy, Michael Arndt
Rok: 2013
Na námet knihy: Catching Fire by Suzanne Collins
Hodnotenie na IMDB: 8.2
Hrajú: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Woody Hamerlson, Willow Shields, Donald Sutherland, Elizabeth Banks, Lenny Kravitz, Stanley Tucci

Katniss Everdeen a Peeta Mellark sa po šokujúcom víťazstve v 74. ročníku Hier o život vracajú domov. Ako víťazi však musia svoje rodiny a domov opäť opustiť a vydať sa na okružnú jazdu po všetkých obvodoch Panemu. Ich úlohou je baviť ľudí, oproti očakávania Kapitolu, ale Katniss a jej príbeh inšpiruje vzburu. Počas turné po obvodoch Panemu Katniss vycíti, že sa neodvratne blíži revolúcia. Hlavné mesto ale stále pevne drží moc vo svojich rukách a prezident Snow nie je človek, s ktorým sa je radno zahrávať. Vhodný čas a vo vhodnom moment musí byť Katniss zlikvidovaná. Silu Kapitolu majú symbolizovať 75. Hry o život, ktoré skrývajú prekvapenie a rozhodnú o budúcnosti celého Panemu. Katniss a Peeta sa musia vrátiť do arény!
Filmové spracovanie druhého pokračovanie Hier o život bolo epické! Celý film je úžasne spracovaný. Má skvelý motív, hercov, postavy a spracovanie. Film nemožno označiť ako bežný, lebo efekty, ktorými oplýva sú perfektné. Pri určitých momentoch neviete, čo
máte čakať. Tí čo nečítali knihy museli byť občas riadne v šoku. Ale aj tí čo ju čítali boli mimo, lebo niektoré scény boli neskutočne kruté a hrozivé. Napríklad scéna s Galom alebo napríklad so Cinnom. Vtedy sa nám tisli slzy do očí.
Nové postavy ako Johanna a Finnick boli obsadené skvelými hercami. Najprv som si myslela, že Sam Claffin sa na Finnicka nehodí, ale nakoniec bol skvelý a my sme sa rozplývali. Johanna bola tiež perfektná, tie je hlášky a nadávanie. A scéna vo výťahu. Jena Malone ju zahrala perfektne. Skvelá bola tiež Mags, kotlrá nám pripomína takú milú babičku, ktorá vypeká koláče. Keď zomrela, tak som mala hlavu v smútku. A asi aj všetci. 
Filmu výrazne pomohla zmena režiséra a kvalita šla hore. Prvý film tiež skvelý ale druhý má ešte viac efektov, mejkapu, skvelej hudby, hercov a výkonov. 

Ak ste Skúšku ohňom ešte nevideli, tak bežte do kina. Určite si to užijete ako ja so skvelými ľuďmi, s ktorými som bola. Nin, Danka, Sára, Hanka a Tomáš :). Skvelí ľudia, z ktorých som poznala iba Nin a teraz som spoznala nových úžasných ľudí a ďakujem im za skvelý večer. A aby som nezabudla, ďalší zážitok aj so skvelým úlovkom, pretože to by sme neboli my, keby... Keby sme neodcudzili plagát Catching Fire.


Aj s tematickou pózou :).
Zľava Danka, Hanka, Tomáš, Nin, ja a Sára

S úlovkom :)



2 komentáre:

  1. A predpokladám, že ste sa ešte pohádali o to, kto si plagát zoberie domov 8D
    Skvelý film, celé sa mi to ohromne páčilo, ale ja som aj z 1tky bola vedľa, toto bolo ešte o kúsok lepšie, som zvedavá na záver 8)
    Finnick a Johanna 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sklamem ťa, nepohádali sme sa :D. Zobral si ho Tomáš :). Na Drozdajku sa teším aj ja, určite to bude skvelé :D

      Odstrániť