štvrtok, 24. októbra 2013

Štedrosť knižnice #13


Toto meme uporiada Maťa Wolf.

Po dlhšom čase prichádzam s týmto meme, aby ste mi mohli závidieť čo som vykutrala v knižniciach :D.


Lauren Kateová - Vykúpenie
Záverečný diel Padlých anjelov mám ako jediný zatiaľ prečítaný a bol celkom fajn. Dajte mi vedieť, či mám napísať recenziu.

Lauren Kateová - Zamilovaní anjeli
Keďže mali v knižnici aj túto novelu, prečo si ju nezobrať. Ešte som ju nečítala, ale teším sa, lebo som počula, že to je veľmi dobré. No uvidíme :D

Darren Shan - Zlodej z temnoty
Druhý diel Demonaty! Tak na toto som sa veľmi tešila,lebo Shan je Shan a zase to bude totálne uletené a scary :D.

Lex Thomar - Karanténa: Samotári
Proste tie dystópie milujem, tak som nemohla odolať :D.

Dmitry Glukhovsky - Metro 2033
Ruský román od Glukhovského dosiahol svetový úspech a ja sa naň neskutočne teším.

Dan Brown - Inferno: Peklo
NOvá kniha od Browna, na ktorú som sa veľmi tešila a práve ju čítaj a je skvelá. Dajte mi vedieť, či chcete recenziu :D.

Sherrilyn Kenyonová - Nočné objatie
Posledná kniha je od Kenyonky a teším sa, lebo Milencom snov si ma úplne získala.

To je všetko, dúfam, že mi  opäť závidíte, lebo naša knižnica je super. A o tom čo kúpila naposledy vám ani nepoviem. :D

3 komentáre:

  1. Ty potvoro :oD Už máš Karanténu -_- U nás ji zapomněli objednat a teď se jim do toho nechce, takže je pokaždé přemlouvám a přemlouvám, snad prolomím ledy .oD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Napíš na Vykúpenie recenziu, som zvedavá čo na to hovoríš, pre mňa bol koniec sklamaním... Zamilovaných anjelov som čítala a dvojku Demonaty plánujem čítať tiež, už ju mám doma :)

    OdpovedaťOdstrániť