štvrtok, 3. októbra 2013

Mesačná chvastačka - september 2013


Toto meme usporiada Judit


Prvý školský mesiac za nami. Stres s písomky samozrejme musia byť a preto nás profesori ani trochu nešetria. Určite to je tak aj u vás. Preto sú knihy tým pravým oddychom. A aké knihy mi tento mesiac pribudli?





Keďže v septembri mám dosť veľké školské výdavky, na knihy veľa nezostáva. Preto mi pribudli len tri knihy. Objednávala som si knihy do školy a tak som využila výpredaj na stránke Martinus.sk a kúpila som si knihu Potomkovia, ktorú napísal Dan Wells. Knihu som ešte nečítala, ale veľmi sa na ňu teším, lebo som samé čítala pozitívne recenzie. Ďalej som si kúpila Emmu, kde bola vložená kniha od Adriany Krištofíkovej Nočný chat a ranný fresh. Také oddychové čítanie, ktoré som prečítala v škole. 




A posledná kniha, ktorú som tento mesiac dostala na zrecenzovanie je kniha Neviditeľný strážca od Dolores Redondovej z vydavateľstva Ikar. Aj touto cestou im chcem za knihu poďakovať. Práve som ju dočítala a čítanie som si naozaj užila. Čo najskôr budem písať recenziu a vy sa na ňu môžete tešiť cez víkend. 

To je za september všetko a vidíme sa za mesiac :D.

1 komentár: