utorok 29. októbra 2013

LIEBSTER BLOG AWARD TAG


Do tohto tagu ma nominovala Mona a tiež aj Slávka, za čo im veľmi pekne ďakujem! :D

Pravidlá:
Povedzte o sebe 10 vecí
Odpovedzte na 10 otázok blogerky, ktorá vás nominovala.
Vymyslite 10 otázok pre tie, ktoré budeš nominovať.
Nominuj 5 blogerov, ktorí majú menej než 200 pravidelných čitateľov
Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali.

10 vecí o mne:
1. Mám mladšiu sestru, s ktorou sa však často hádame, ale aj napriek tomu sa máme radi.
2. Milujem čiernu a červenú farbu.
3. Môj obľúbený hudobný žáner je pop a rock, ale zároveň som aj milovníčkou country, rapu a občas aj metalu.
4. Nenávidíme nakupovanie! Ale to knižné naopak milujem.
5. Mám narodeniny na Halloween a asi preto milujem všetko nadprirodzené.
6. Strašne rada sa smejem a hlavne nahlas. A niekedy to robím počas naozaj nevhodných situácií.
7. Milujem New York a najradšej by som tam hneď teraz išla
8. Som neskutočný bordelár.
9. Moja obľúbená skupina je 30 Seconds to Mars, ale milujem veľa úžasných skupín :D.
10. Milujem špagety, jedla by som ich každý deň :D.

Otázky + odpovede (od obidvoch blogeriek)

1. Čo ty a výber kníh podľa obálok?
Priznám sa, že občas sa stane, že ma kniha zaujme podľa obálky a ja neodolám a siahnem po nej, ale vždy si najprv prečítam anotáciu.
2. Ako často si vyberáš knihu podľa nálady?
Robím to často, lebo niekedy mi určité knihy k nálade nesadnú a viem, že keď po nich siahnem neskôr zamilujem si ich. Ale niektoré knihy ma tak vtiahnu, že sa mi nálady razom zmení.
3. Berie (požičiava si) ti niekto z rodiny či okolia knihy za účelom čítanie?
Jasné, však ja fungujem ako súkromná knižnica :). Moja najlepšia kamarátka Lucka si odo mňa požičiava knihy v jednom kuse, tak isto si ich často požičiava Nin alebo aj iné kamarátky, či moja sestra.
4. Čo tvoje okolie a čítanie kníh?
My čítame celá rodina, ja asi najviac a ségra asi najmenej. Ale čítame všetci, ale každý iný žáner, síce so sestrou si niektoré knihy požičiavame. Ocino číta westerny, mamina zas historické presladené romány a ségra zas dievčenské knihy, ale nie všetky.
5. Na akom najzaujímavejšom mieste si kedy čítala?
No ja čítam skoro všade, lebo bez knihy nevychádzam. Čítam v škole, v autobuse, u doktorky, v meste, občas aj za pochodu. Pri mori sa mi dobre čítalo, ale tak som sa začítala, že som spálila chrbát :). Nič špeciálnejšie ma nenapadá.
6. Keď ti poviem slovo "smrť", aká kniha sa vybaví ako prvá?
Hneď ma napadla Zlodejka kníh, lebo rozprávačom je smrť. 
7. Kde najčastejšie nakupuješ knihy?
Najčastejšie asi v Martinuse, či už na webe alebo v kamennom obchode. A často kupujem knihy v Priore, lebo tam sú knihy neskutočne lacné.
8. Páči sa ti trend ladenia kníh podľa farby?
Páči sa mi to veľmi, ale ja to nepraktizujem aj keď je to krásne.
9. Pozeráš kanály nejakých zahraničných "booktuberov"?
Jasné, milujem booktuberov. Napríklad JessieTheReader, Christine Riccio a kopa ďalších, len si nepamätám názvy ich kanálov :D. A mám rada aj videá od Rodaw alebo Davida :D.
10. Akú knihu aktuálne čítaš?
Momentálne čítam knihy Nočné objatie od Sherrilyn Kenyon a veľmi si to užívam.



1. Ktorú knihu z knižnice by si nedala za nič na svete? 
Asi Medeného jazdca, lebo ostatné moje milované knihy mám doma alebo ako e-knihu.
2. Obálka, ktorej nihy sa ti najviac páči? Ak sa nevieš rozhodnúť za jednu ,tak napíš viac. 
To bude nadlho :D. Milujem obálky Mechanických strojov, Nástrojov smrteľníkov, Upírskej akadémia, Pod nekonečnou oblohou a veľa ďalších :D.
3. Rozhodla si sa kvôli filmu, ktorý si videla, prečítať knihu? 
Jasné, napríklad sa chystám na knihu What Maisie Knew alebo Pýchu a predsudok, len som sa k tomu ešte nedostala. Ďalším takým adeptom je DaVinciho kód, lebo hneď ako som videla film, som si letela do knižnice požičať knihu.
4. V ktorej knihe by si rada vystupovala? A prečo? 
V Nástrojoch smrteľníkov alebo v Upírskej akadémii, lebo milujem tieto séria a bolo by úžasné na chvíľu sa stať Tieňolovcom alebo morojom :D.
5. Rozmýšľala si niekedy nad prácou spisovateľky? 
A nie raz, ale viem, že na to nemám. Kedysi som písala fanfiction, ktoré bolo otrasné a preto aj skončili nedopísané. Skôr ma láka kariéra prekladateľky :).
6. Máš radšej knihy zo smutným alebo so šťastným koncom? 
Určite so šťastným, lebo aj keď to v reálnom živote nie je vždy možné, v knihách si to vychutnávam.
7. Po ktorej knihe teraz najviac túžiš? 
Najviac asi po Mechanickom princovi, ale toho budem mať už tento týždeň a po Putovaní večnou nocou.
8. Ako by si sa charakterizovala? 
Ako najväčšieho šialenca tejto generácie.
9. Čo rada robíš okrem čítania? 
Učím sa :), spievam, chodím von, fungujem v našej dedinskej knižnici, upratujem, pozerám seriály, speakujem len s hocikým atď. Ja v kuse čosi robím a v jednom kuse nestíham.
10. Kam by si rada vo svojom živote išla? 
Do New Yorku, Seattlu, Vancouveru (amerického), Londýna, Prahy (tam idem v apríli), Paríža, Štockholmu, Kodane, Tokya, Osla, Moskvy, Rímu, Los Angels, Sydney... Mám ešte pokračovať?


1. Ako si sa dostala ku čítaniu?
2. Aká je tvoja obľúbená kniha? 
3. Ako najdlhšie do noci si čítala?
4. Kupuješ knihy vo výpredajoch?
5. Čo ty a knižnice?
6. Ako si sa dostala k blogovaniu?
7. Akú hudbu máš rada?
8. Čo hovoríš na čítanie v škole?
9. Kto je tvoj obľúbený knižný hrdina?
10. Čo robíš ak nečítaš?

Nominovaní sú:






4 komentáre:

  1. vidím,že máme rovnakú obľúbenú kapelu alebo aj Jared moja láska =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) Ďakujem za označenie, ale už sa mi nechce robiť ďalší článok, tak ti na otázky odpoviem tu :)
    1. Ako si sa dostala ku čítaniu?
    Prázdniny pred tým, než som šla do prvej triedy, tak som si sadla do kuchyne a keďže som už poznala písmenká, tak som proste začala čítať, ani neviem ako :D
    2. Aká je tvoja obľúbená kniha?
    Harry Potter? To je taká moja srdcovka. Milujem ale veľa kníh, bolo by nadlho, keby som ich tu mala vypisovať :)
    3. Ako najdlhšie do noci si čítala?
    Nemám šajnu, vážne :D
    4. Kupuješ knihy vo výpredajoch?
    Jasné! Ktorý knihomol nenakupuje vo výpredajoch? :D
    5. Čo ty a knižnice?
    Chodím hneď do dvoch :D
    6. Ako si sa dostala k blogovaniu?
    Nejako som ponachádzala nejaké knižné blogy a povedala si, že to skúsim. A dobrou motiváciou bolo aj to, že blogery mávajú knihy zdarma :D
    7. Akú hudbu máš rada?
    Nemám nejaký štýl, že by som počúvala iba to. Zbožňujem ale napríklad Demi Lovato, Simple plan, Lanu Del Rey alebo Evanescence :)
    8. Čo hovoríš na čítanie v škole?
    Povedzme, že si spolužiaci už zvykli :D (Nemali na výber :D)
    9. Kto je tvoj obľúbený knižný hrdina?
    Damon :D A tiež Jace a Loki :) (z Dedičky :D)
    10. Čo robíš ak nečítaš?
    Počúvam hudbu, pozerám seriály alebo kreslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, jasné, že nemusíš robiť článok. Som rada, že si odpovedala. A s tým školským čítaním som na tom rovnako a tiež zbožňujem Demi. :D

      Odstrániť
  3. Ďakujem za nomináciu, už som článok robila, tak ti odpoviem v komentári 8)

    1. Ako si sa dostala ku čítaniu?
    - Čítať som vedela už v 1. ročníku, do Vianoc som sa to naučila a začali mi naši kupovať Disney knižky, tie som zbožňovala, potom prišiel Harry Potter, Eon(a), Výnimočná, Ohnivá, Twilight... a už teraz sa nezastavím 8D
    2. Aká je tvoja obľúbená kniha?
    - Harry Potter sériu zbožňujem, najviac 4. diel, potom Výnimočná, Úsvit, Upírska akadémia séria je skvelá a rôzne ďalšie...
    3. Ako najdlhšie do noci si čítala?
    - Myslím, že do 4.00 alebo aj neskôr 8D ak ma niečo zaujme, tak je mi jedno dokedy čítam, hlavne nech mi hlava nepadne na knihu 8D
    4. Kupuješ knihy vo výpredajoch?
    - Snažím sa knižky kupovať, keď sú zlacnené alebo teda v zľavách, ale vyslovene to nesledujem, len keď náhodou natrafím, inak si knihy dávam do košíka na literama.sk a čakám, kedy budem mať dosť peniažkov 8D
    5. Čo ty a knižnice?
    - Naša mestská knižnica je na tom hrozne, takže novinky tam nenájdem, ale nejaké tie staršie vecičky hej, takže sa tam raz za čas ukážem 8)
    6. Ako si sa dostala k blogovaniu?
    - Kamarátka si založila osobný blog na blogspote a bola z toho celá happy, že nech si spravím aj ja 8D tak sme sa vtedy celú noc s tým babrali a začalo ma to baviť, ale ten osobno-kozmetický blog mi vydržal robiť len rok, už pár mesiacov predtým som si založila knižný, tam som sa konečne viac našla 8)
    7. Akú hudbu máš rada?
    - Selena Gomez, Demi Lovato, Christina Aguilera, Blue, Pitbull... a rôzne iné, čo je nové a je to rytmické a zapáči sa mi to, tak to si stiahnem do mobilu, ale mám týchto svojich obľúbencov 8)
    8. Čo hovoríš na čítanie v škole?
    - Však sa tam hádam nebudem vkuse nudiť? 8D Ale treba byť nenápadný a vyberať si nedôležité hodiny 8D
    9. Kto je tvoj obľúbený knižný hrdina?
    - Tých je viac 8D Ak ide o chlapcov, tak určite Bones, Dimitri, Voldemort, Snape... a ak o baby tak Rose, Cat, Hermiona, Gwendolyn a rôzne iné bad-ass hrdinky 8)
    10. Čo robíš ak nečítaš?
    - Chodím von a priateľmi, počúvam hudbu a kukám seriály a filmy, tie mám moc rada 8)

    OdpovedaťOdstrániť