nedeľa, 29. septembra 2013

Štedrosť knižnice #12

Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.


Zase som bola knihomoliť v knižnici a akurát vtedy keď som niesla ťažkú objednávku z Martinusu, museli mať naozaj dobré knihy.

Kateřina Petrusová - Nepřítel mého nepřítele
Na túto knihu som sa strašne moc tešila, už ju mám prečítanú a bola úplne perfektná. Recenziu mám rozpísanú, tak sa môžete tešiť.

Alex Scarrow - Jadzci časom: Prvá misia
Ja sa asi fakt, začnem hanbiť, že chodím na detské oddelenie v knižnici. Lebo práve túto knihu a mnohé ďalšie tam vždy vyhram. Jazdci boli úžasná a recenzia už je hotová, len čaká na zverejnenie. 

Marie Lu - Legenda
Na túto knihu som sa veľmi tešila a som rada, že som na ňu úplnou náhodou narazila. Neviem sa dočkať, kedy sa do nej vrhnem.

Allen Zadoff - Chlapec nikto
Túto som tam objavila, inokedy ako tie ostatné tri a zaujala ma anotáciou, tak som si ju zobrala.

To je všetko, pekne mi záviďte a vidíme sa pri ďalšom článku. :D


7 komentárov:

  1. Chlapec Nikto ♥ Skvelá kniha, určite sa ti bude páčiť, ja som ju prečítala za hodinu :) Teraz sa na ňu pozerám a neľutujem kúpu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé kúsky. Jazdcov mám doma neprečítaných a Legendu by som veľmi chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boy Nobody..už na mě v knihovně taky čeká :3 jsem na něj zvědavá, těším se jak..dítě na Santu. Legenda je podle mě pětihvězdičková kniha, doufám, že se ti bude líbit. Bavettovi - já se jich bojííím :oD Mám takový velký předsudek k českým autorům a zatím mě to od knihy dokonale odrazuje..

    Krásné počteníčko :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prosím ťa určite si sériu Bavettovi prečítaj. Ja som sa tiež bála, ale je to naozaj perfektné!

      Odstrániť
  4. Ja sa mám vôbec ešte vyjadrovať vôbec k tomuto meme? Veď vždy, keď to u teba uvidím, tak sa len naštvem, aké super kúsky máte v knižnici!!! 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem a vždy sa fakt dobre zasmejem. Však sprav si výlet do našej knižnice, určite čosi nájdeš :D

      Odstrániť