sobota, 21. septembra 2013

On My Wishlist #16

Meme z dielne blogu Book Chick City, ktorého cieľom je ukázať knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť alebo prečítať. Možu to byť aj staršie knihy, novinky ale aj knihy, ktoré iba vyjdú.


Maureen Johnsonová - Šialenstvo

Pre tento týždeň som si vybrala knihu Šialenstvo od Maureen Johnsonovej, ktorá vychádza 4. decembra a je pokračovaním knihy Meno hviezdy. Na túto knihu sa veľmi teším, lebo prvý diel som skvele užila. Myslím, že dvojka bude skvelá tiež a preto jej patrí miesto v mojom wishliste. Recenziu na prvý diel nájdete tu.

7 komentárov:

  1. Obálka vyzerá skvele! 8) Bosorky zbožňujem 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má to úžasnú obálku ;) Meno hviezdy mám už niekoľko mesiacov doma a zatiaľ som sa nedostala ďalej, ako k názvu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kniha má naozaj zaujímavú obálku a hneď ma upútala, niekedy si ju hádam prečítam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú ju v tej našej knižnici :) vydupala som si aby mi ju obalili a dali :)

      Odstrániť