sobota, 14. septembra 2013

On My Wishlist #15


Meme z dielne blogu Book Chick City, ktorého cieľom je ukázať knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť alebo prečítať. Možu to byť aj staršie knihy, novinky ale aj knihy, ktoré iba vyjdú.


Veronica Rossiová - Putovanie večnou nocou

Prí príležitosti Deň neprečítaných kníh som si prečítala knihu Pod vražednou oblohou, ktorá mi už dlhšie stále na poličke. A ľutovala som, že som ju nedočítala už pri prvom pokuse. A preto som si vybrala pre dnešný wishlist druhý diel, na ktorý sa veľmi teším, no najprv sa k nemu musím dostať. Tretí diel vychádza na konci tohto roku a u nás vyjde tiež! Na recenziu prvého dielu sa môžte tešiť, len ju ešte musím napísať :-).

4 komentáre:

  1. Aj ja si ju musím kúpiť. Prvý diel sa mi veľmi páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych ji taky chtěla. A k tomu ještě první díl.

    Ps: Krásný vzhled!! :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. túto knihu mám na wishliste už peknú dobu.. :D chcem si ju strašne kúpiť..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto je dobrý výber 8) 1. diel je super, ja mám 2ku už aj doma, len ešte som sa k nej nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť