utorok, 3. septembra 2013

Mesačná chvastačka - august 2013


Toto meme usporadúva Judit.

August sa prehupol do septembra a preto aj keď trošku oneskorene (nemala som doma jednu knihu) som tu s mesačnou chvastačkou. August bol na knižky bohatší ako júl a pribudli mi 4 knihy. 



 V auguste som si kúpila dlho očakávané Mesto skla od Cassandra Clare, ktoré bolo úplne perfektné a strašne som sa naň tešila. Záverečný diel pôvodnej trilógie bol skvelý a jednoducho som ho zhltla, lebo som sa nevedela odtrhnúť :-). Na recenziu tejto knihy sa môžete tešiť zajtra. Ďalej som si kúpila Štatistickú pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad od Jennifer E. Smithovej. Túto knihu som nemala v pláne kupovať ale v Panta Rhei ju mali za 2 € a tak som neodolala. Túto knihu som ešte nečítala ale už sa na ňu teším.





V auguste bolo krátke obdobie keď som bola bez počítača, lebo bol pokazený a práve vtedy som bola na brigáde. Keď som prišla domov čakal ma tam balík s knihou Prízraky od nórskeho autora Jo Nesba. Túto knihu som vyhrala na stránke severskekrimi.sk a ďakujem im. Som veľký fanúšik severských kníh ale od Nesba som ešte nič nečítala ale už sa dlhšie chystám a na túto knihu sa veľmi teším, lebo som sa k nej ešte nedostala. Keď ju prečítam určite sa môžete tešiť na recenziu.




A posledná kniha je Stefanove denníky 6: Spojenectvo od L. J. Smith, ktorú som dostala na zrecenzovanie od vydavateľstva Fragment za čo im veľmi pekne ďakujem. Túto knihu mám prečitanú a už som ju aj zrecenzovala, recenziu nájdete tu.








Všetky knihy pokope

Aké knihy sa dostali cez august k vám? Dajte mi to vedieť v komentároch.

5 komentárov:

  1. Stefanovy deníky si chci přečíst. :) Pěkné kousky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné knihy.

    Mne pribudla UA 2, Chlapec Nikto, Čerešňa na šľahačku, Hry o lásku, Láska na dvoch kolesách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja som štatistickú... kúpila tak za lacno ale v buxe s dalšími 3 knižkami 8D
    Mesto skla bolo super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mesto sklááá! Toto mi nerob :D A Nesbo :3

    OdpovedaťOdstrániť