nedeľa, 15. septembra 2013

FILM: What Maisie Knew

Režisér: Scott McGehee & David Siegel
Scenár: Nancy Doyle
Rok: 2013
Na námet knihy: What Maisie Knew by Henry James
Hodnotenie na IMDB: 7.4
Hrajú: Juliane Moore, Alexander Skarsgård, Steve Coogan, Joana Vanderhan & Onata Aprile


Dievčatko z rozvedeného manželstva žije striedavo u oboch rodičov. Zo začiatku sa rodičia skrz svoje dieťa snažia chovať pomstychtivo preto, aby to jeden z nich vzdal a dievčatko tak nebolo príťažou pre oboch. Nevšimnú si, že dôverčivá dcéra začne lipnúť ku svojim nevlastným rodičom, teda k partnerovi a partnerke svojich biologických rodičov. Dobro a zlo sa v živote Maisie strieda ako deň a noc. Ako sa vysporiada so skazeným svetom dospelých.

Hneď na začiatku sa priznám, že tento film som si chcela pozrieť hlavne kvôli Alexandrovi Skarsgårdovi, ktorý patrí medzi mojich hercov ale upútal ma aj trailer. Páčil sa mi aj zvyšok obsadenia a myslím, že herci zvládli svoje úlohy perfektne. Ten príbeh je strašne emotívny, lebo Maisie síce má oboch rodičov ale väčšinu času sa o ňu starajú noví partneri jej rodičov. Páčil sa mi vzťah, ktorý si s nimi vytvorila ale nezabudla na svojich rodičov, aj keď sa o ňu moc nestarali. Osobne mi jej bolo dosť ľúto, lebo sa o ňu staral niekto iný. A trochu mi vadilo, že pri nej dosť škaredo nadávalo, aj keď je to film, tak tá herečka v takom to rannom veku také slová poznať nemusí. Všimla som si z fotiek, že Alex si s malou Onatou Aprile (Maisie) vytvoril zaujímavý vzťah a rád s ňou trávil čas. Zistila som, že ten film je vytvorený na námet rovnomennej knihy, ktorá je už dosť stará ale ja si rada prečítam a asi to budem musieť zrealizovať v angličtine. Ale teším sa. Tento film sa možno nebude páčiť každému ale mňa zaujal a moc sa mi páčil. A preto ho hodnotím 10/10.


1 komentár:

  1. Alexander je úžasný herec, určite si tento film pozriem :D

    OdpovedaťOdstrániť