pondelok, 23. septembra 2013

1st blog anniversary!!!

Presne pred rokom to začalo. Ešte s Natalie sme sa dohadovali ako rozbehnúť blog o knihách, lebo ich naozaj milujeme a tie naše konverzácie nestačia. A tak vznikol Universe. 
Za ten čas som objavila neskutočné množstvo kníh, rozšírila si obzor, našla nových úžasných ľuďoch. Tento blog nie je môj prvý ale myslím, že ma najviac baví práve tento. Napríklad o niektorých knihách by som bez blogov a blogerov nemala ani páru. A taktiež som zistila, že nie som v celom MT jediný knižný závislák. 
Blog prešiel za tento rok určitými zmenami, napríklad tým, že tu už nie je Natalie a musím priznať, že ti užívam ten pocit "sám sebe pánom". Ďakujem všetkým tým, čo sem chodíte, čítate moje príspevky, komentujete a lajkute facebook. Pre mňa to naozaj veľa znamená a vždy mi každý lajk, komentár alebo odber vykúzli úsmev na perách a som vám strašne vďačná. Tá návštevnosť je skvelá, úplne niekedy iba oči otváram akí ste úžasní! Ďakujem Domčovi za tej najúžasnejší desing aký som kedy mala a aj za super rady. Ďalej ďakujem Sunny a Natalie Nathaly, že mi dokázali, že nie som v tom našom okrese jediný blázon. A samozrejme ďakujem Nin, že sme sa takto dali dokopy a sa máme stále o čom rozprávať, a že vždy počúvaš moje knižné kecy. Niečo pre vás chystám, ale ešte to nie je úplne pripravené tak si ešte pár dní počkáte, ale určite sa môžete tešiť. Ešte raz ďakujem a dúfam, že tento blog bude fungovať naozaj dlho a prajem vám veľa úžasných kníh.

7 komentárov:

  1. Gratulujem k blogovým narodeninám a ďakujem za odkaz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wáu.. Gratuluji!! Máš opravdu pěkný blog! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som na tom podobne, tiež som si myslela, že len my, ja a Naty sme v Martine jediné závisláčky a hľa, máme tu ďalšieho člena :D Gratulujem ku prvému roku na blogu a ďakujem za spomenutie v článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som tvoj blog objavila len nedávno, ale baví ma to tu.. :) gratulujem k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť