pondelok, 12. augusta 2013

Štedrosť knižnice #9


Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

S kamarátkou sme si spravili menší výletík na bicykloch do mesta s hlavným cieľom knižnica :-). Batoh bol trošku ťažší na ceste domov, lebo viac kníh plus som niesla jednu kamoškinu knihu :-).  



Carla Jablonski - Knihy magie: Pozvání
Táto kniha vznikla na námet komixu od Neila Gaimana a objavila som ju v knižnici, tak som si povedala, že vyskúšam

Maureen Johnsonová - Meno hviezdy
Túto knihu som si vydupala, lebo ju ešte nemali ani obalenú ani nič ale proste museli kvôli mne :-).

John Green - Kam zmizla Aljaška
Toto som ani nedúfala, že niekedy v knižnici nájdem a čistou náhodou som to našla :-). Neviem sa dočkať!

Stieg Larsson- Vzdušný zámok, ktorý vybuchol
Záverečný diel Millenia a neviem sa dočkať. Určite to bude prvá kniha, na ktorú sa vrhnem, lebo dvojka bola perfektná a ten koniec :-). 

To je všetko, vidíme sa neskôr!

3 komentáre:

  1. Koukám,že v knihovně máte pěkné kousky! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Meno hviezdy sa mi prekvapivo páčilo a na Aljašku sa chystám, mám ju doma od kamošky :D

    OdpovedaťOdstrániť