nedeľa, 4. augusta 2013

Štedrosť knižnice #8




Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

Bola som vrátiť knihy a samozrejme aj napriek snahe prečítať si všetky neprečítané knihy, čo mám doma som si musela niečo požičať :-).


Stieg Larsson - Dievča, ktoré sa hralo s ohňom
Druhá časť Millennia, ktorú aktuálne čítam a je perfketné!!!

Nicholas Sparks - To najlepšie zo mňa
Najnovší Sparks, neodolala som :-).

To je všetko, see you soon!

4 komentáre:

  1. Chcela by som si niečo od Sparksa prečítať, aby som sa presvedčila, či píše tak dobre ako všetci tvrdia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám,že v knihovně máte docela pěkné kousky.. :))
    Ps: Mám změněnou adresu blogu. Kdyby jsi mě náhodou hledala.. :))) http://kniznikralovstvi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V naší knihovně je Sparks beznadějně vypůjčený tak na 100 let dopředu :D

    Jinak obdivuji, že si dokážeš z knihovny přinést jen dvě knihy. Já toho vždy táhnu tolik, že by mi docela bodnul menší trakař :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dve knihy? To je niekedy veľa! Nič inšie nemali, ale už sa tam zase chystám a budem strieľať, ak nebudú mať tie knihy čo chcem :-):

      Odstrániť