piatok, 23. augusta 2013

Štedrosť knižnice #10


Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

Zase som bola v knižnici, čo pri mne nie je nič neobvyklé. Len keby som si zase nedoniesla 4 knihy, veď si z toho čo tu momentálne mám neprečítané postavím aj dom :-).



Sherrilyn Kenyonová - Milenec snov
Odhodlala som sa na ďalšiu Kenyonovej knihu, ale z celej tej série ma lákajú iba dve knihy a to táto a Nočné slasti, čo som už čítala. Inak to nie je nič svetoborné, ale na túto sa teším.

Jakub Ćwiek - Lhář
Na toto som natrafila u nás v knižnici a bola som milo prekvapená, že to majú a tak so si povedala, že vyskúšam.

Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska
Áno tak toto majú u nás v knižnici. A už majú aj dvojku. Tak sa na toto teším, určite to bude pecka! 

Jana Vagnerová - Vongozero
Táto ruská kniha ma veľmi láka anotáciou a moc sa na ňu teším! :-)

To je všetko, dúfam, že som vás nedonútila žiarliť na našu knižnicu a vidíme pri ďalšom článku :-).


2 komentáre:

  1. Tak to som zvedavá, čo povieš na Nebezpečnú lásku, lebo aj ja si ju chcem prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebezpečnou lásku si chci taky přečíst.. :))) Jinak máte v knihovně skvělé kousky! :)))

    OdpovedaťOdstrániť