nedeľa, 4. augusta 2013

Mesačná chvastačka - júl 2013


Toto meme usporiada Judit


Polka leta za nami a je tu čas na ďalšiu chvastačku. Tento mesiac mi pribudli iba dve knižky ale som veľmi spokojná :-).




1. Knihy, ktoré som si kúpila

Kúpila som si Mechanického anjela! Ktorý bol perfektný a ešte knihu Čo s nemŕtvymi od Johna Ajvida Lindqvista, ktorú som ešte nečítala ale budem.

2 - 4. Knihy, ktoré som vyhrala, dostala alebo dostala na zrecenzovanie
Také tento mesiac nie sú...

To je za tento mesiac všetko, vidíme sa za mesiac! Bye!


3 komentáre:

  1. Mechanického anděla bych taky chtěla.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mechanického anjela by som mala rada doma 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Knížky od Cassandry Clare přímo miluju, Mechanického Anděla si brzy plánuju předšíst :)

    OdpovedaťOdstrániť