piatok, 19. júla 2013

Štedrosť knižnice #7


Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

Za posledných pár týždňov som si nahromadila pár knižničných kníh, ku ktorým sa dúfam dostanem už čoskoro.


J. K Rowling - Harry Potter a Fénixov rád 
Ako možno viete robím si re-reading Harryho Pottera a akurát končím štvorku a už ma doma čaká aj päťka

Gregg Olsen - Zrada
Pokračovanie série Prázdna rakva a teším sa, aké to bude

Meg Cavot - Krajina plná stínú
Prvá časť Mediátora a som naozaj nadšená. 

Ruta Sepetysová - Medzi odtieňmi sivej
Táto kniha bude určite perfektná a mám stiahnutý aj soundtrack, takže sa určite teším.

Robert Bryndza - E-maily Coco Pinchardovej
A keďže som šľahnutá doniesla som domov aj Coco. Zase. Neviem si pomôcť ale táto kniha je super a milujem tie vtipné momenty. Dokonca som to jednej neznámej panej v kníhupectve poradila :-).


Tak to je všetko a uvidíme sa pri ďalšom článku :-).

2 komentáre:

  1. Divím se,že máte v knihovně,tak skvělé kousky! :) Držím palečky,aby jsi to stihla přečíst. Je to celkem slušná hromádka. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, ty tento rok prečítaš hádam aj 200 kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť