pondelok, 1. júla 2013

Mesačná chastačka - Jún 2013

Toto meme usporiada Judit

Opäť ubehol mesiac a ja som zas s Mesačnou chvastačkou. Tento mesiac mi pribudli 4 knižky.




1. Knihy, ktoré som si kúpila

Úspešne som si našetrila na Upírsku akadémiu 2! A milujem tú sériu, stále a stále viac! 

2. Knihy, ktoré som dostala


Dostala som Šťastlivca na MDD. Ešte som to nestihla prečítať, ale v najbližšej dobe to mám v pláne. Áno, ešte presne 4 mesiace som dieťa. Ešte by som tam mala dať knihu za vysvedčenie ale ešte som nevybrala a nič nekúpila, takže to bude pridané v júli.

3. Knihy, ktoré som vyhrala
---
Ale prosím vás...

4. Knihy, ktoré som dostala za zrecenzovanie


Od vydavateľstva Fragment som dostala Akadémiu temna 2 & 3. Recenzie sú napísané a touto cestou chcem tomuto vydavateľstvu za knižky poďakovať.


Takto toto bol môj knižný jún, vidíme sa zase o mesiac. :-)

3 komentáre:

  1. Toho Nicholase Sparkse závidím! Viděla jsem film a ten se mi dost líbil, ale když jsem hledala knížku v knihkupectví, tak ji tam neměli :( Asi budu muset hledat pořádně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MY SHORT SVEDECTVO môže byť veľkým prínosom pre vás aj sused. Prosím, urobte si čas a PREČÍTAJTE SI ....


    Nikdy som neveril v internetových kúzlo kolieska alebo spiritualista kým som sa stretol s Dr. Solo Wise. V skutočnosti aj bude aj naďalej poskytovať svoje vďaka a zdieľať svoje svedectvo do celého sveta. Moje meno je Adina Gilbert, prosím, nie ma súdiť, ale ja som len snaží zdieľať dobrú prácu Dr. Solo Wise urobil pre mňa. Naozaj som si ho vážim, pretože som sa skoro zbláznil, keď ma a deti bezdôvodne môj manžel odišiel. Používame žiť šťastne až do jeho postoja k nám začnú meniť. Prosila som ho, aby mi, čo sa stalo, a dôvod pre jeho náhlou zmenou povedať, ale stále nič nehovoril, a on mi vždy hovoria, že je všetko v poriadku. Ale tento postoj môjho manžela aj naďalej, a to bolo bolí moje deti a ja. Bola som tak zmätená a nikdy som nevedel, čo má robiť. Jedného dňa odišiel z domu a už sa nikdy nevrátil. Ach to bolo horšie a skoro som išiel šialený. Dostal som veľa kúziel kolieska z internetu, ale jediné, čo mohol urobiť, bolo, aby sa moje peniaze bez výsledku. Aj stal sa dosť a pocit, že zabil môjho ja, ale musel som zostať nažive kvôli našej dieťa.
    Jeden víkend, keď som išiel cez internet som videl rôzne svedectvá o tom, ako konkrétny človek pomohol rôznych ľudí. Bál som sa, aby mu súd kvôli mojej doterajšej skúsenosti s týmito tzv kúzlo kolieskach. Ale táto poslednej dobe som sa rozhodol dať tomuto človeku súd na jeho e-mail: drsolowisetemple@gmail.com Ohhh, a to trvalo len 72 hodín, 3 dni tohto veľkého muža Dr Solo múdre dostať svojho manžela späť. Povedal mi, že môj manžel bol pod vplyvom inej ženy, ale on bol schopný mi pomôcť prelomiť kúzlo a priviedol môj manžel späť do domu. Ach si viete predstaviť, radosť a šťastie vo mne, to je dôvod, prečo som sa bude aj naďalej hovoriť o dobrých diel tohto veľkého muža. A to nikdy sa žiadne peniaze odo mňa prijať málo peňazí pre niektoré predmety, ktoré mu Trval som na tom musí byť človek, aby peniaze na to, aby jeho obeť mohol pracovať pre mňa. A teraz mi môj manžel milovať viac než kedy predtým a ja som bol povýšený na mojom mieste výkonu práce. Všetko je len tak dobre, a ideálne pre moju rodinu.
    Ja sa nikdy nezastaví šírenie túto dobrú správu, pretože by to mohlo byť užitočné aj pre vás, alebo osoba vo vašom okolí. Dr Solo Wise je Boh poslal. Povedal mi, že môže riešiť akékoľvek problémy, vrátane:

    (1) Ak chcete, aby vaša ex späť.
    (2), ak budete mať vždy zlé sny.
    (3) Chcete byť podporované vo vašej kancelárii.
    (4), ktoré chcete ženy / muži spustiť po tebe.
    (5) Pokiaľ chcete dieťa.
    (6) Chcete byť bohatý.
    (7), ktoré chcete držať svojho manžela / manželku, aby sa
    tvoj navždy.
    (8) Ak budete potrebovať finančnú pomoc.
    (9) Bylinné starostlivosti
    (10) Ak nie ste schopní uspokojiť svoju ženu
    sex túžba splatná
    nízkemu erekciu.
    (11), ak vaša menštruácia odmietajú prísť
    sa dňa, kedy
    predpokladám, že ani cez tokov.
    (12), keď sa odmietol byť zaplatená, ľudia vás kvôli?.
    (13) vyriešiť problém s pôdou a získať späť.
    (14) Páčilo sa vaša rodina Denny vám vašich
    že jo?
    (15) chcú, aby ľudia počúvať vaše slová a robím
    priať.
    (16) Máte nízky počet spermií?
    (17) zlé Lucks
    (18) HIV CURE
    Daj to veľký muž súd dnes a budete radi, že ste. drsolowisetemple@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť