nedeľa, 7. júla 2013

I'm obsessed with...



Toto meme usporiada Emily L.  Podstatou tohto článku je zverejniť niečo na čom ste závislí!

ZÁLOŽKY

Milujem záložky. Záložky každého druhu, farby, materiálu... A práve preto ich asi tak veľa. 
Medzi moje obľúbené záložky patri martinusácke záložky,tých mám naozaj veľa. Sú strašne krásne, hlavne tá špeciálna edícia na pokračovanie.
Aj keď mám naozaj veľa záložiek, stále používam iba jednu, ktorá je chúďatko strašne zodratá, rohy ohnuté ale už má svoj vek. 

 Ale občas používam aj hocijaké papieriky, keď nemám poruke záložku. 


Celá zbierka :-)




Toto je moja najpoužívanejšia záložky, ktorá podľa toho aj vyzerá ale ja sa jej nevzdám.

 
Ešte tu mám jednu takú špeciálnu, ktorú som dostala od kamaráta Nicholasa z Ameriky. Nicholas ma učil cez leto angličtinu na jednom kurze. Mám túto záložku naozaj rada a často ju používam, preto je aj taká ochytaná a zodratá :-). 

Tak toto je moja ďalšia závislosť a dajte mi vedieť na čom ste závislí vy, lebo som naozaj zvedavá :-).


2 komentáre:

  1. Jé.:) Pekná zbierka. Záložky tiež úplne milujem.^^ A celkovo také knižné drobnosti.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná hromádka. :) Já mám doma záložky 2 a to mi stačí. :D :) Střídám si je vždycky po čase.. :)))) Možná někdy taky začnu sbírat záložky... :)

    OdpovedaťOdstrániť