sobota, 20. júla 2013

Americké dva týždne


Približne pred dvomi týždňami som spomínala, že najbližšie dva týždne som na kurze angličtiny s Američanmi. Tento kurz je za mnou, čo mi nesmierne ľúto, lebo už teraz mi to všetko chýba. Ľudia, atmosféra, zážitky. 

Prvý deň nás čakali rozdeľovacie testy, podľa ktorých nás rozdelila na 3 skupiny (začiatočníci, mierne pokročilí a pokročílí). Tie boli celkovo ľahučké, tak som skončila v pokročilých. Ale prečo si pred výsledkami nezahrať nejaké hry, tak najprv som hrali všetky možné hry a rehotali sme sa asi tak 50-ti ľudia jeden na druhom :-).- 
Na Slovensko prišli dva týmy, jeden z Kalifornie a druhý z New Heights z Vancouveru v štáte Washingtone. Ja som šla ako obyčajne ku Vancouveru, lebo ich už dosť poznám.
"Classes" prebiehali štýlom, jeden Američan pri jednom stole a leader triedy (Lisa), čiže skutočný učiteľ angličtiny, samozrejme Američan :-)
Ja som mala pri sebe tých najlepších ľudí. Čiže Dominiku, Aďku a Cathy!
Na týchto ľudí nikdy nezabudnem, lebo sú úžasní! A ani na tých ďalších skvelých ľudí v triede.
New Heights Team

Tento rok bol oproti predchádzajúci odlišný pretože, lebo sa dali prihlásiť iba na prvý alebo iba na druhý týždeň a druhý týždeň šiel zároveň aj camp, kde niektorí Amíci odišli. Čo bola škoda...
Za tieto dva týždne sme mali určité aktivity, ktoré som robili denne. Jednou z nich bola Walk & Talk. Čiže sme buď mali  určenú tému alebo nie a išli sme von a rozprávali sme sa. Napríklad sme riešili naše a ich školy, maturitu, hudbu atď. Ďalšou takou vecou bolo každý deň pozerať kúsok filmu, bol to film The Blind Side, čo je skvelý film. A vždy sme ten kúsok rozoberali až sme ho nakoniec dopozerali :-). Je možné, že na tento film bude recenzia tak si ešte počkajte :-). A posledná taká denná aktivita bola Show & Tell. Cieľom bolo ukázať niečo vás baví, čo vás charakterizuje, čo máte radi a začali práve Američania. Napríklad Bob hovoril o svojej práci s kosatkami a Alex o jóge. Dozvedeli sme sa od nich veľa vecí ale tieto prezentácie sme robili aj my a realizovala som sa aj ja. 
Hádajte aká téma? No predsa knihy :-).
Všetkým padli sánky pri čísle prečítaných kníh za tento rok alebo aj pri čísle prečítaných kníh :-).Hovorila som o tom, prečo čítam knihy a o mojich obľúbených knihách. Tie otázky na konci boli vtipné - napríklad ktorou postavou by som chcela byť, odpoveď bola Tris z Divergencie alebo Katniss :-).
Moje milované dámy!
PS: Mňa sa prosím nezľaknite!!!!

Moja kamarátka Aďka ide s nimi na mesiac a už teraz mi chýba aj všetci Američania. Už sa teším na skypovanie :-). 

Včerajší posledný deň bol úžasný a zároveň strašne smutný! Lebo bolo veľmi ťažké rozlúčiť sa s toľkými super ľuďmi. Keďže včera som dávali aj darčeky a kto musel dať za všetkých darček Lise, no predsa ja :-). A potom darček aj pre Cathy. Obe tieto dámy my už teraz chýbajú a sú obe perfektné!

Takto toto je všetko a keby ste sa chceli k nám na budúci rok pridať tak príďte do Martina a stránka bsmt.sk vám prezradí detaily!

A nakoniec my všetci!
PS: Fotku som skenovala a nikdy sa mi to nepodarí rovno tak to tak vyzerá :-)

Páá, vidíme sa pri ďalšom článku.


2 komentáre:

  1. Jeeej, to mohlo byť super 8) závidím, ale asi by som sa na také niečo nepodujala. Možno kebyže som mladšia ešte na gympli či na základke, aj by som s aveľa naučila určite, ale teraz už len obdivujem z dialky 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo na toto si nikdy neni dosť stará, lebo tam chodí naozaj veľa ľudí rôzneho veku. My sme tam boli strašne moc vekovo rozdielni a všetci sme si tykali ale určite to odporúčam, super zážitok!

      Odstrániť