piatok, 21. júna 2013

Summer Reading


Leto je to a s ním spojené krásne horúca dni plné oddychu a slobody. 
Určite sa všetci okrem slnenia, opaľovanie, oddychovania, plávania, študovania ruštiny (môj prípad, sérgra ma ide učiť ruštinu) a neviem čoho ešte chystáme aj čítať.
Ja som si naplánovala plnú kopu kníh, napríklad aj prvky povinného čítanie, ktoré u nás v škole čítať nemusíme. Nachystala som si knihy, ktoré už dlhšie stoja v knižnice a ešte som ich nečítala

Určite chcem čítať tieto knihy:
Romain Rolalnd - Peter a Lucia (brali sme to v škole a fajn to vyzerá)
Lev Nikolajevič Tolstoj - Anna Karenina (stále ma pár ľudí ukecáva na ruskýcha autorov a tak skúsim Tolstého)
Alexander Sergejevič Puštin - Eugen Onegin (zaujal ma)
Jack Kerouav - Na ceste (chcem si pozrieť aj film)
Doris Lundová - Erik
Bram Stoker - Dracula
Jane Austen - Rozum a cit
Táňa Keleová - Vasilková - Túžby (stojí mi to v knižnici tak si to aspoň prečítam)
Donald Miller - Smutný ako jazz (videla som film a knihu už mám dlho)
Michelle Zink - Proroctvo sestier
Dorothy Hearstová - Vlčí sľúb
Jane Austen - Pýcha a predsudok
Mitch Albom - Nestrácajte vieru (dávnejšie som o tom čítala a mamina ju dostala, tak to chcem skúsiť)
Nicholas Sparks - Šťastlivec
Veronica Rossi - Pod nekonečnou oblohou
Jane Austen & Seth Gragame-Smith - Pýcha a predsudok a zombiovia
Patrich deWitt - Bratia Sistersovci (western a počula som naň samé dobré hodnotenia a ocino ju má to tak vyskúšam)

ďalej plánujem prečítať si Upírske denníky 9-13,lebo nemám rada nedokončené série
re-reading Hier o život a Divergencie.
A ešte jedna špeciálna knižka, ktorú napísala moja kamarátku Zuzka V. a má názov Príbeh o nádeje: Pod zem a vyzerá to fakt dobre, je to nejaké fantasy a určite niečo o tom aj napíšem. 

Dúfam, že prečítam všetky tieto knihy a aj veľa ďalších, leby by som chcela prečítať aspoň 40 kníh, čo je pri mne aj reálne.
Krásne prázdniny prajem!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára