streda, 26. júna 2013

Štedrosť knižnice #6


Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

Tento týždeň som sa v mestskej knižnici dosť vytočila, lebo tie knihovníčky sú trúby a neschopné a tak som si odniesla iba jednu knihu. Ale dnes som navštívila našu obecnú (inak budem sa celé leto fungovať) a doniesla som tri knižky. :-)


Miroslava Varáčková - Anjeli noci
Jediná kniha, ktorú som v meste našla a mám ju rozčítanú a som zvedavá ako sa to vyvinie :-).

J. K. Rowlingová - Harry Potter a Kameň mudrcov
OK, ja viem, že už som to čítala ale dostala som chuť na re-reading a možno napíšem aj recenziu :-)

Darynda Jonesová - Prvý hrob napravo
Ani neviem prečo si chcem túto knihu prečítať ale láka ma a uvidíme, či sa mi bude páčiť :-).

J. R. R. Tolking - Pán Prsteňov: Spoločenstvo prsteňa
Túto sériu ano nečítala ani nevidela, hanba mi a som zvedavá, lebo neviem čo mám čakať, aj keď Tolkien je skvelý. Hobita som čítala, chcem si pozrieť film a tak uvidíme. 

To je pre tento týždeň všetko a konečne som si niečo požičala. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára