štvrtok, 6. júna 2013

Štedrosť knižnice #4


Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

V utorok som si zase privstala a šla som vrátiť tú hordu kníh do knižnice a opäť som si niečo požičala. A sú to skvelé knihy :-). 

Sergej Lukjanenko - Noční hlídka
Ruské fantasy, o ktorom som počula dávno, dávno a teraz som ho objavila v knižnici a tak som si to vzala :-) . Hádam sa mi to bude páčiť.

Adalberto V. Strelec - Spoveď
Nemala by som čítať toľko slovenských autorov, lebo niektoré knihy ma naozaj sklamú. Ale na túto som sa tešila, tak uvidíme.

Paullina Simonsová - Medený jazdec
Tak o tejto knihe práve hovorí naozaj veľa ľudí, lebo nedávno vyšla v ČR ale u nás vyšla už dávnejšie. Ale je vypredaná a ja som ju náhodou objavila a tak som ju hneď zhabala a moc sa na ňu teším :-).

Tak toto som si ukoristila tento týždeň a uvidíme, čo si odnesiem nabudúce. Ak ste si niečo zaujímavé požičali vy, pokojne mi dajte vedieť, čom zvedavá :-). 




1 komentár: