nedeľa, 2. júna 2013

Štedrosť knižnice #3



Toto meme usporiada Maťa Wolf. Jeho cieľom je ukázať, čo sme si aktuálne požičali z knižnice.

Zase raz som bola v knižnice a kvôli tejto návšteve som si aj privstala, lebo mi odpadla prvá hodina a mohla som spať ale ja som šla normálne aby som mohla ísť vrátiť knihy do knižnice a trošku sa povŕtať v kníhkupectve. Najlepšie na tom bolo, že tú kopu čo som chcela vrátiť som zabudla doma a tak mi to tu stále stojí.

Požičala som si dve knihy a veľmi sa na ne teším :-)



Lauren DeStefano - Horúčka 
Na túto knihu sa veľmi teším, som zvedavá ako to bude pokračovať a som zvedavá, či sa mi to bude páčiť viac ako prvá časť. 
Ján a Robert Bryndza - Mrcha Hollywood
Na túto knihu sa veľmi teším, lebo milujem knihu E-maily Coco Pinchardovej, čo je skvelá kniha a Bryndzovci sú strašne zlatí a neviem sa tejto knihy dočkať, rovnako ako druhej Coco.
Silvia Koscelanská - Za tie prachy to stálo
Ďalšia kabelkovina, ktorú mi požičala mamina a tak si ju prečítam, uvidíme. 

To je všetko, dúfam, že mi budete závidieť, že niečo v tej knižnici občas nájdem. Ono tak vyzerá, že tam majú super knihy ale pravidelne tam nič nájsť neviem


3 komentáre:

  1. E-maily Coco Pinchardovej - je to dobré? Lebo by som si to rada zohnala, no neviem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. E-maily Coco Pinchardovej sú úžasné,milujem tú knihu, je strašne vtipná a dobre sa číta.

      Odstrániť